اخبار داغورزشی

آخرین خبر از سلامتی یونس دلفی بعد از ابتلا به کرونا در بلژیک + عکس

آخرین خبر از سلامتی یونس دلفی بعد از ابتلا به کرونا در بلژیک همچنین وضعیت دلفی مهاجم ایرانی تیم شارلوای بلژیک بعد از کرونایی شدن در این مطلب. با اعلام رسانه بلژیکی، مهاجم ایرانی تیم فوتبال شارلوای بلژیک به کرونا مبتلا شده است.

سلامتی یونس دلفی بعد از ابتلا به کرونا
سلامتی یونس دلفی بعد از ابتلا به کرونا

به نقل از سایت hln بلژیک، در حالی که تمرینات تیم فوتبال شارلوای بلژیک در شهر کامن آلمان پیگیری می‌شود، تست کرونای دو بازیکن این تیم یعنی یونس دلفی از ایران و ممدو فال از سنگال، مثبت اعلام شد.

نتیجه تست مودو دیانیه، دیگر بازیکن تیم شارلوا که به همراه فال از سنگال به بلژیک سفر کرده بود، منفی اعلام شد. با این وجود این بازیکن هم در قرنطینه خانگی قرار دارد. تست علی قلی‌زاده، دیگر بازیکن تیم که همراه دلفی به بلژیک آمد و اکنون در اردوی شارلوا به سر می‌برد نیز منفی شده است.

مدیر بخش اداری باشگاه شارلوا در این خصوص به روزنامه سادپرسه گفت: شرایط دشوار است. بازیکنانی که در قرنطینه هستند، شرایط بدی ندارند و هیچ علائمی از خود نشان نمی‌دهند. با این حال به شکل جداگانه باقی می‌مانند. شرایط دشوار است اما فکر می‌کنم باید به صورت حرفه‌ای با آن برخورد کنیم. اگر ما تنها باشگاهی باشیم که تست بازیکنان آن مثبت شده، تعجب می‌کنم. ما با دو اتوبوس به اردو آمدیم، چون یک اتوبوس می‌تواند حداکثر ۲۰ نفر را سوار کند. ما در محیط‌های سربسته هم ماسک می‌زنیم و از هم فاصله می‌گیریم.

شارلوا اولین باشگاه ژوپیلر لیگ نبود که تست کرونای عضوی از این تیم مثبت بود و پیش‌تر، یک عوض کادر پزشکی باشگاه سرکل بروژ هم به کرونا مبتلا شده بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا