چهره هاسلبریتی ایرانی

آخرین عکس عاشقانه مرحوم خشایار الوند و همسرش الهام ایمانی قبل از مرگش

مجله اینترنتی کولاک: خشایار الوند که رفت انگار خاک سرد بر روی قامت رفقای او پاشیدند.
امروز هر کدام از اهالی هنر را که دیدیم آنقدر پریشان و گریان بودند که با شنیدن نام خشایار ضجه می زدند…برخی هم بغض کرده بودند و در سکوتی سنگین در ذهنشان خاطراتی را مرور می کردند که یک پای ثابت آن خاطرات خشایار الوند بود.

خشایار الوند+همسرش

واکنش الهام غفوری تهیه کننده مجموعه پایتخت به فوت مرحوم خشایار الوند

الهام غفوری تهیه کننده مجموعه پایتخت هم قطعا از او خاطرات زیادی دارد . پای حرف هایش می نشینیم:
الهام غفوری تهیه کننده مجموعه پایتخت که سابقه همکاری با خشایار الوند را در همان مجموعه نیز دارد امروز پس از شنیدن خبر فوت ناگهانی الوند در حالی که از شدت بغض به سختی قادر به سخن گفتن بود گفت: خشایار الوند در ۱۰ سال گذشته با ما کار می کرد و آنقدر کارش را خوب بلد بود که هر وقت به دفتر ما می آمد و او را می دیدم خیالم راحت می شد که پیشرفت کار پروژه پایتخت با وجود او خوب است.
غفوری همچنین گفت:مرگ ناگهانی چنین عزیزی برای من قابل باور نیست و نمی توانم بپذیرم که خشایار الوند دیگر در بین ما نخواهد بود. من هنوز هم منتظرم تا او بیاید و چراغ اتاقش را روشن کند و مثل همیشه از وجودش انرژی بگیریم…
الهام غفوری که به شدت متاثر و احساسی شده بود اضافه کرد: خشایار یک دختر پنج ساله دارد که هر روز عکس های جدید او را به ما نشان می داد من به این فکر می کنم که خانواده او چطور می خواهند فقدان این مرد مهربان و دلسوز را تحمل کنند.

خشایارالوند انسان شریف و خانواده دوستی بود که با خوش اخلاقی و رفتار و منش والا بین اهالی هنر محبوبیت و جایگاه ویژه ای داشت.من واقعا در شوک بزرگی هستم و نمی دانم رفتن او را چگونه باور کنم. روحش شاد و یادش گرامی

بیشتر بخوانید:

زمان و مکان تشییع مرحوم خشایار الوند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا