چهره هاسلبریتی ایرانی

آخرین وضعیت سلامتی حمید هیراد بعد از شیمی درمانی

آخرین وضعیت سلامتی حمید هیراد بعد از شیمی درمانی همچنین اطلاعات تکمیلی درباره وضعیت حمید هیراد بعد از ابتلا به سرطان خون در این مطلب. خبر بیماری سرطان خون حمید هیراد برای بسیاری از طرفداران این خواننده قابل هضم نیست.

حمید هیراد طی چند وقت اخیر کمتر آهنگی مننشر کرد و تعداد کنسرت هایش نیز کاهش پیدا کرده بود. با این حال کسی گمان نمی کرد که او به بیماری مبتلا شده باشد. نگرانی هواداران این خواننده پاپ وقتی بیشتر می شود که بدانیم طی چند سال اخیر دو خواننده مطرح و جوان یعنی مرتضی پاشایی و بهنام صفوی به دلیل سرطان جان باختند.

هنوز از وضعیت این خواننده پاپ اطلاعات دقیقی در دسترس نیست اما آنطور که برخی از نزدیکان وی به صورت جسته و گریخته در شبکه های اجتماعی منتشر کرده اند، حمید هیراد به سختی در حال طی دوران شیمی درمانی است. بدن این خواننده به دلیل تزریق داروهای خاص ضعیف شده اما آنطور که گفته شده او روحیه بالایی دارد.

آخرین وضعیت سلامتی حمید هیراد بعد از شیمی درمانی
آخرین وضعیت سلامتی حمید هیراد بعد از شیمی درمانی

همچنین بخوانید:

ماجرای ابتلای حمید هیراد به سرطان خون و شیمی درمانی او


در حال حاضر آنچه می تواند هیراد را از شر این بیماری نجات بدهد روحیه مثبت و داشتن امید است. شاید پیام ها و انرژی های مثبت هواداران این خواننده بتواند او را نسبت به آینده امیدوار کند.

هیراد طی چند سال اخیر با حواشی زیادی دست به گریبان بود. از اتهام سرقت ادبی تا پلی بک و لب زدن در کنسرت ها. همین مسائل باعث اعتراضات زیادی علیه او شد. به گفته برخی این اعتراضات تا حدی او را منزوی کرده بود.

همچنین خبر ابتلای حمید هیراد به بیماری سرطان از سوی شرکت طرف قرارداد این خواننده به صورت رسمی تائید شد. بسیاری بعد از انتشار خبر بیماری حمید هیراد، آن را شایعه و کذب می دانستند. با تایید این شرکت مشخص شد اخبار در خصوص این خواننده جوان صحیح بوده است

حمید حسین‌زاده، با نام هنری حمید هیراد ۱ بهمن سال ۱۳۷۰ در چابکسر استان گیلان به دنیا آمد. حمید هیراد از ۶ سالگی به خوانندگی علاقه پیدا کرد و در ۱۵–۱۶ سالگی پس از اتمام هنرستان با ترانه و ترانه‌سرایی آشنا شد و پس از آن سبک موسیقی سنتی را انتخاب کرد. البته به گفتهٔ خود او، از همان دوران کودکی شیفتهٔ موسیقی سنتی بوده‌است. او در کنار دنبال کردن موسیقی به صورت حرفه‌ای به ترانه‌سرایی پرداخت. سپس با چند کار نیمه‌حرفه‌ای با گروهی موسوم به «داروگ» فعالیت هنری خود را ادامه داد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا