چهره هاسلبریتی ایرانی

آدرس اصلی پیج اینستاگرام هادی مرتضی زاده شرکت کننده به ظاهر معلول برنامه عصر جدید

مجله اینترنتی کولاک: شب گذشته (۱۰ فروردین ۹۸) پس از اجرای متفاوت هادی مرتضی زاده شرکت کننده برنامه عصر جدید در قسمت هفدهم، چندین صفحه فیک با اسم این هنرمند در اینستاگرام ساخته شد.

هادی مرتضی زاده + عصر جدید

هادی مرتضی زاده بازیگر تئاتر و شرکت‌کننده چهارم مسابقه عصر جدید در شب دهم فروردین ماه ۹۸ بود که اجرای او با حواشی زیادی همراه شد. اجرای متفاوت این شرکت کننده باعث غافلگیری و گریه حضار شد. او ابتدا با سناریویی نمایشی در نقش فردی معلول روی صحنه آمد و قصه‌‌ای را از شرط عجیب خواستگاریش تعریف کرد، سپس ترانه‌ای از محمد علیزاده را به شکل فوق‌العاده‌ای اجرا کرد. در نهایت از قالب نمایشی بیرون آمده و داوران و حضار برنامه را تحت تاثیر قرار داد.
این شرکت کننده نقش فرد معلول را به گونه‌ای طبیعی و عادی بازی کرد که همه تماشاگران و حتی داوران نیز گول خوردند و خیال کردند که او واقعا معلول است. اما نکته قابل توجه اینجاست که هنوز زمانی از اجرای این بازیگر تئاتر نگذشته بود که پیج‌های فیک به نام او در اینستاگرام ساخته شد که حتی مشخص نیست که کدام یک از آن‌ها پیج اصلی او است. در ادامه تصویری از صفحات فیکی که با اسم هادی مرتضی زاده در اینستاگرام ایجاد شده است را مشاهده می‌کنید:

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا