ورزشی

آریا صفایی بدنساز ایرانی آمریکایی کیست؟ همراه با بیوگرافی و عکس

آریا صفایی بدنساز ایرانی آمریکایی کیست؟ به همراه عکس و بیوگرافی وآریا صفایی بدنساز و فیزیک کار ایرانی الاصل ساکن آمریکا به همراه ویدیو در همین مطلب. در سال های اخیر ورود بدنسازان حرفه ای ایران به دنیای حرفه ای ها رشد بسیار بالایی داشته و این جریان همچنان ادامه دارد.

آریا صفایی یکی از این ورزشکاران است که توانسته مقام های قابل توجهی در مسابقات بین المللی کسب کند. آریا صفایی چند وقت اخیر در رقابت های حرفه ای تگزاس به مقام سوم رسید. او در پایان این رقابت گفت: رقابت جالبی بود. من قصد داشتم به مسابقات دیگری بروم که به خاطر کرونا کنسل شد. ۱۲ روز پیش فهمیدم قرار است مسابقات تگزاس برگزار شود. در این شرایط مسابقات تگزاس را انتخاب کردم.

در رقابت با قهرمان های حرفه ای و تجربه اولین مسابقه سال ۲۰۲۰ نتیجه خوبی گرفتم. رتبه سوم خوب بود و نمی توانم خوشحال تر از این باشم. آماده مسابقات بعدی می شوم.

فیزیک کار ایرانی الاصل آمریکایی پس از اینکه در رقابت های حرفه ای تگزاس به مقام سوم رسید، برای شرکت در مسابقات اوپتیموم کلاسیک لوئیسیانا که هفته آینده برگزاز می شود اعلام آمادگی کرد. صفایی سابقه چهار مرتبه حضور در رقابت های مسترالمپیا را دارد. آریا صفایی بدنساز ایرانی آمریکایی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا