اجتماعیاخبار داغ

آسیه پناهی کیست؟ + واکنش نماینده تبریز به مرگ جنجالی یک کپرنشین

در این مطلب از مجله کولاک، توضیحاتی درباره آسیه پناهی و همچنین واکنش نماینده تبریز به مرگ جنجالی وی خواهیم داشت! با ما همراه باشید. آسیه پناهی ، زنی کپرنشین در کرمانشاه بود که پس از تخریب کپر و انتقال به کمپ ترک اعتیاد این شهر توسط ماموران شهرداری، جان خود را از دست داد! ماموران اجرائیات شهرداری کرمانشاه پس از دریافت حکم قضایی مبنی بر رفع تخلف از زمین خواران به محدوده انتهای شهرک کیانشهر در منطقه سه شهرداری کرمانشاه مراجعه کردند و در حین انجام ماموریت به یک کپر که در راستای زمین خواری ایجاد شده بود، برخورد کردند.

مدیر اجرائیات شهرداری کرمانشاه در واکنش به این حادثه و با بیان اینکه این زن به ظاهر معتاد به همراه دختر و نوه  خود در این کپر زندگی می ‌کردند، گفت:

” این زن به اخطار مأموران برای خروج از کپر توجهی نکرد! از این رو ماموران خانم کمپ ترک اعتیاد چشمه سفید در محل حاضر شدند و وی را که مقاومت می‌ کرد به اردوگاه منتقل کردند. این فرد پس از انتقال به اردوگاه چشمه سفید دچار حالت تهوع شد و در نهایت پس از حضور پزشکان مرکز فوریت های پزشکی جان خود را از دست داد.

مدیر اجرائیات شهرداری کرمانشاه با بیان اینکه این شخص به هیچ عنوان توسط ماموران شهرداری مورد ضرب و شتم قرار نگرفته است، گفت:

” دلایل وقوع این حادثه با کمک دستگاه قضایی در حال بررسی است. در صورتی که دستگاه قضایی فردی یا افرادی را در فوت این زن مقصر تشخیص دهد، بدون هیچ‌ کوتاهی برخوردهای لازم انجام خواهد شد. “

اما سید محمدرضا میر تاج ‌الدینی ، نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ضمن ابراز تاسف از حادثه ‌ای که برای آسیه پناهی رخ داده است، اظهار داشت:

ما طرح ساماندهی حاشیه نشین ‌های شهرها تحت عنوان طرح ملی مسکن انقلاب را در مجلس یازدهم داریم. این طرح برای خانه اولی ‌ها، کسانی که در حاشیه شهرها سکونت می ‌کنند و همچنین کسانی که خانه‌ هایشان فرسوده است خواهد بود، تا از این طریق بتوانند خانه دار شده و یا آنکه خانه‌ های خود را بازسازی کنند.

طرح ملی مسکن انقلاب دارای چهار فاز است که یک فاز آن مربوط به حاشیه نشین ها می ‌شود. خانه این عزیزان را خراب نمی ‌کنند، بلکه در مکانی مناسب به آن ‌ها خانه می ‌دهند. مجلس شورای اسلامی و دولت باید یک فکر اساسی برای این افراد کنند تا از این حوادث پیش نیاید. مسئولین استانی باید سریعا به این پرونده ورود پیدا کنند و اطلاع رسانی دقیق در این زمینه صورت گیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا