اخبار داغ

آشنایی با بویان بازیکن مقدونیه ای جدید استقلال تهران به همراه کارنامه و عملکرد

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

آشنایی با بویان بازیکن مقدونیه ای جدید استقلال تهران به همراه کارنامه و عملکرد

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

اخبار داغ

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

بویان نادینوف به عنوان هافبک مرکزی مدنظر استقلال وارد تهران شد. او با جلب نظر اعضای کادرفنی و موفقیت در تست‌های پزشکی به عضویت استقلال تهران در آمده تا در فاز هجومی کمک حال این تیم باشد.

فوتبالیست ۲۶ ساله مقدونیه‌ای در سال ۲۰۱۴ اولین بازی ملی خود را برای کشورش مقابل چین انجام داد و نخستین برد ملی خود را در یک بازی دوستانه به دست آورد اما روی هم رفته بازی‌های ملی زیادی راانجام نداده و فعلا جایی در ترکیب تیم ملی مقدونیه ندارد.

بویان تا حدود یک ماه پیش عضو تیم  سموحه مصر بوده که در حال حاضر در رده چهارم جدول لیگ برتر این کشور جای دارد اما در طول نیم فصل نخست تنها در چهار بازی برای این تیم به میدان رفته و موفق به ثبت یک گل و یک کارت زرد شده است. او در نیم فصل نخست این مسابقات ۱۴۳ دقیقه برای سومحه بازی کرده که البته عدد قابل توجهی نیست!

بویان

طبق ارزش گذاری سایت ترانسفر مارکت، بویان ۳۶۰ هزار پوند می‌ارزد اما باید دید در صورت فراهم بودن شرایط، با چه قیمتی راهی استقلال می‌شود.

قسمت نه چندان جذاب کارنامه بویان مربوط به لیگ برتر کشورش است که تاکنون در ۱۵۹ بازی به میدان رفته و موفق به زدن ۱۳ گل شده است. اگرچه این آمار گلزنی برای یک بازیکن هافبک وسط خیلی ناامید کننده نیست اما استقلالی ها که هدف از خرید بازیکن جدید خارجی را تقویت بخش گلزنی تیم شان عنوان می کنند، چندان مطلوب به نظر نمی آید.

شروع فعالیت بویان در لیگ برتر مقدونیه مربوط به تیم تورنوو در سال ۲۰۱۱ است که ۶ سال تحت عضویت تورنوو بوده و در سال ۲۰۱۲ به مدت یک فصل به صورت قرضی راهی میرواچی شد و مجددا در پایان نیم فصل به تیم خود بازگشت. او به همراه تورنوو در مسابقات پلی آف لیگ اروپا هم حضور داشته اما نتوانست به بالاتر از این  مرحله صعود کند. او با لباس تورنوو موفق به زدن ۷ گل شد.

بویان

این بازیکن در فصل ۲۰۱۶ راهی رابتونیچی در لیگ برتر مقدونیه شد و در این تیم ۴۲ بازی انجام داد و توانست ۶ گل به ثمر برساند. بویان به همراه رابتونیچی در پلی آف لیگ اروپا هم حضور داشته و با این تیم در رسیدن به دور گروهی ناکام بود. حاصل حضور او در دو فصل از مسابقات لیگ اروپا ۱۰ بازی و ۳ گل زده است.

این پست توسط بخش اخبار داغ مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

آشنایی با بویان بازیکن مقدونیه ای جدید استقلال تهران به همراه کارنامه و عملکرد

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا