اخبار داغ

آشنایی با «کاشیما آنتلرز» حریف پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

آشنایی با «کاشیما آنتلرز» حریف پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

اخبار داغ

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

تیم فوتبال «کاشیما آنتلرز» ژاپن با غلبه بر تیم سوان سامسونگ کره جنوبی در مجموع دو بازی رفت و برگشت حریف پرسپولیس ایران در فینال لیگ قهرمانان آسیا شد. کاشیما و پرسپولیس هر دو برای اولین بار به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا می کنند. کاشیما در لیگ ژاپن در مکان چهارم جدول ایستاده است.

فینال لیگ قهرمنان آسیا بین کاشیما و پرسپولیس در دو بازی رفت (۱۲ آبان) در ژاپن و برگشت (۱۹ آبان) در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود. باشگاه فوتبال کاشیما آنتلرز باشگاه فوتبالی در شهر کاشیما، استان ایباراکی، ژاپن است که در جی لیگ بازی می‌کند.

این باشگاه در سال ۱۹۴۷ تأسیس شده‌است این تیم سابقه ۸ قهرمانی در جی لیگ را دارد که در این زمینه همراه با تیم سنفریس هیروشیما رکوردار است. همچنین این تیم سابقه ۶ قهرمانی در جام امپراتوری ژاپن (جام حذفی) ۶ قهرمانی جام جی لیگ ۶ قهرمانی در سوپر جام ژاپن و یک نایب قهرمانی جام جهانی باشگاه‌ها را دارد. این تیم سابقه حضور درفینال ACL cup را داشت که مغلوب پرسپولیس تهران شد.

کاشیما؛ شگفت انگیز و فاجعه بار!

دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی منطقه شرق لیگ قهرمانان از ساعت برگزار شد که در این دیدار تیم فوتبال سوون سامسونگ کره جنوبی در ورزشگاه خانگی خود به مصاف حریف ژاپنی خود یعنی کاشیما آنتلرز رفت.

بازی رفت این دو تیم با نتیجه ۳ بر ۲ به نفع تیم کاشیما به پایان رسیده بود و بازیکنان سوون سامسونگ نیاز به پیروزی داشتند اما باز هم این نماینده ژاپن بود که در دقیقه ۲۵ بازی توسط یاناموتو به گل رسید تا کار برای کره‌ای‌ها سخت‌تر شود. نیمه اول این بازی با همین نتیجه به پایان رسید.

با شروع نیمه دوم این نماینده کره بود که بازی را در دست گرفت و با حملات پر فشار خود موفق شد در دقایق ۵۲، ۵۳ و ۶۰ توسط لیگ سانگ هیوب، چو سونگ جین و دژان دامیانوویچ به گل برسد.

این هم اما پایان کار نبود و بازیکنان کاشیما با همکاری یکدیگر در دقیقه ۶۴ بازی، نیشی را در موقعیت گلزنی قرار دادند و او هم از این فرصت استفاده کرد تا نتیجه بازی ۳ بر ۲ شود و نتیجه بازی رفت تکرار شود. این بازی جذاب و دیدنی به اینجا ختم نشد و سرجینیو مهاجم برزیلی کاشیما آنتلرز در دقیقه ۸۱ بازی را ۳ بر ۳ مساوی کرد. این مسابقه در نهایت با نتیجه پر گل ۶ بر ۵ به سود کاشیما آنتلرز ژاپن به پایان رسید تا حریف پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا مشخص شود.

این پست توسط بخش اخبار داغ مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

آشنایی با «کاشیما آنتلرز» حریف پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا