چهره هاسلبریتی خارجی

آندرا ترسا مدل برزیلی که پروتز هایش ترکید کیست ؟ همراه عکس

مجله اینترنتی کولاک : آندرا ترسا مدل برزیلی پرطرفداری است که به تازگی زیر تیغ جراحان برای خالی کردن پروتز های متعدد بدنش رفته است ؛ پروتز های داخل پای این مدل برایش دردسر ساز شده بود و اگر چند روز بیشتر داخل بدنش می ماندند مشکلات بیشتری را برای آندرا ترسا ایجاد می کردند .

شما باید آگاه باشید که پروتزهای شما هر چقدر هم که مقاوم و با تحقیق و بررسی انتخاب شده باشند ابدی نخواهند بود و به هر حال در برهه ای از زمان ممکن است نازک شده و یا دچار پارگی شوند و مواد آنها به بیرون تراوش پیدا کند و درنتیجه لازم باشد تا تعویض شوند.

البته باید گفت که پارگی یا ترکیدگی پروز ها در بدن اتفاقی است که به ندرت می افتد. گاهی اوقات تشخیص پارگی به راحتی صورت نمی گیرد، در چنین مواردی نیاز به سونوگرافی هست.

پاره شدن یا ترکیدن پروتز‌ سینه در افرادی که کارها و یا ورزش های سنگین انجام می ‌دهند نسبت به کسانی که تحرک کمتری دارند زودتر اتفاق می افتد. به طور میانگین عمر پروتزها ۲۰ سال است ولی توصیه می ‌شودکه ۱۰ تا ۱۵ سال پس از جراحی پروتز سینه به طور مرتب مورد معاینه و سونوگرافی شوید تا از سالم بودن پروتز سینه خود اطلاع کافی داشته باشید و به سرنوشت مدل بیچاره برزیلی دچار نشوید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا