چهره هاسلبریتی خارجی

آکشی کومار تنها بازیگر هندی در لیست سالانه پردرآمدترین سلبریتی‌های جهان

مجله اینترنتی کولاک ، ترجمه: سمیرا فیض آبادی

 

آکشی کومار، بازیگر برجسته بالیوود که معروف به «کیلاری بالیوود» است تنها بازیگر سینمای هند است که اسم او در لیست پردرآمدترین سلبریتی‌های جهان از نگاه مجله معتبر فوربز آمده است. این بازیگر رزمی‌کار، در این لیست در جایگاه سی و سوم قرار گرفته است. او با پشت سر گذاشتن سلبریتی‌های مطرح بسیاری در بالیوود توانسته در این لیست قرار بگیرد. او با پشت سر گذاشتن چهره‌های مشهوری همچون برادلی کوپر، ریحانا، جکی چان و بسیاری از چهره‌های مشهور دیگر در این جایگاه قرار گرفته است.

خواننده معروف بین‌المللی سوئیفت تیلور، با درآمد ۱۸۵ میلیون دلاری در راس این لیست به عنوان پردرآمدترین سلبریتی جهان معرفی شد درحالیکه میلیارد خودساخته کیلی جنر، با درآمد ۱۷۰ میلیون دلار در ردیف دوم این لیست قرار دارد. کانیه وست هم توانسته در ردیف سوم این لیست قرار بگیرد. به ترتیب لیونل مسیریال فوتبالیست معروف آرژانتینی و خواننده معروف اد شیران در ردیف‌های چهارم و پنجم این لیست قرار دارند. آکشی کومار هم با درآمد حدودا ۶۵ میلیون دلار در جایگاه سی وسوم این لیست قرار گرفته است و این برای صنعت فیلم هند بسیار اتفاق ارزشمندی است که این بازیگر توانمند توانسته در این لیست و در مینا سلبریتی‌های برجسته جهان قرار بگیرد.

آکشی کومار همیشه یکی از پرکارترین بازیگران سینمای هند بوده و همچنان فیلم‌های زیادی در دست دارد. او به زودی در فیلم «Sooryavanshi» ساخته روهیت شتی در مقابل کاترینا کایف دیده خواهد شد. آکشی و کاترینا یکی از زوج‌های پرطرفدار بالیوود هستند که بعد از سال‌ها، دوباره با یکدیگر همبازی شده‌اند. فیلم دیگر از بازیگر خوش چهره بالیوود، «Mission Mangal» نام دارد. ویدیا بالان، سوناکشی سینها، تپسی پانو و شرمان جوشی دیگر بازیگران این فیلم هستند. فیلم دیگر کومار، «Good News» نام دارد که او ÷س از سال های با کرینا کاپور در این فیلم همبازی شده است. کیارا ادوانی از دیگر بازیگران این فیلم است.  سری چهارم فیلم کمدی «Housefull» از دیگر فیلم های آتی اوست که فیلمی پرستاره است. ریتش دشموک، بابی دئول، کریتی سنون و پوجا شتی دیگر بازیگران این فیلم هستند و نهایتا در فیلم دیگری به نام «Laxmmi Bomb» بازی خواهد کرد که کیارا ادوانی نقش مقابل او را در این فیلم ایفا می کند.

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا