تلویزیونسریالسریال‌ایرانی

آیا آراز در سریال برادر جان شبکه سه می میرد ؟

مجله اینترنتی کولاک : آراز در سریال برادر جان با بازی سجاد افشاری یکی از کلیدی ترین کارکتر ها است ، او عاشق و شیدای لیلا خواهر چاووش است و به دلیل مشکلات خانوادگی می ترسد برای خواستگاری پا پیش بگزارد .

پیش بینی می شود که آراز در قسمت های پایانی برادر جان بر اثر تصادف می میرد . سجاد افشاریان (متولد ۳۱ فروردین ۱۳۶۴ در شیراز) نمایش نامه‌نویس، بازیگر و کارگردان و تهیه‌کننده تئاتر و نیز نویسنده و بازیگر تلویزیون و طنزپرداز ایرانی است. او سرپرست نویسندگان برنامه خندوانه است.

سجاد افشاریان علاوه بر این فعالیت‌ها در گروه نویسندگان سریال شمس العماره به عنوان نویسنده حضور داشته و مجموعه سریال گوشهٔ دل تهرون به نویسندگی و سرپرستی او نوشته شده‌است.

سجاد افشاریان مدیریت هنری گروه موسیقی بمرانی را نیز برعهده دارد؛بازی در مجموعه تلویزیونی نجوا که یکی از نقش‌های اصلی را در آن دارد از جمله بازی های او در سریال بود.او پس از جدایی از تیم نویسندگی خندوانه ،عمده فعالیت خود را در بازیگری ادامه داد و در آخرین کار تلویزیونی خود تا این لحظه بازی در نقش آراز در سریال برادر جان را تجربه کرد که در ماه مبارک رمضان سال ۹۸ از شبکه ۳ سیما در حال پخش میباشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا