تلویزیونسریالسریال‌ایرانی

آیا آراز و لیلی در سریال برادر جان با هم ازدواج می کنند ؟

مجله اینترنتی کولاک : آراز و لیلی دختر و پسر جوان دلداده سریال برادر حان هستند که عاشقانه همدیگر را دوست می دارند اما در مسیر وصال عشق آتشین شان مشکلات زیادی دارند و دست روزگار روز به روز آن هارا از هم دور کرده است .

 

پایان عشق آراز و لیلی در سریال برادر جان چگونه است ؟

دیدیم که علی نصیریان در بحثی طولانی از لیلی و عشقش به آراز پرسید ؛ گونه های دخترک سرخ شد و با صدایی لرزان و آمیخته با خجالت پرده از احساس زیبایش به آراز برداشت و عشقش به دلداده اش را فاش کرد .

در میان چشمان متحیر پدرش صدایش را صاف کرد و گفت که آراز را دوست دارد اما به خاطر چاووش برادرش از عشق نوجوانی اش می گذرد تا خطشه ای به رگ غیرت بادکرده برادرش وارد نشود .

در پایان سریال برادر جان آراز با سختی های بسیار و رد کرد موانع ازدواجش با لیلی یک قدم به وصال عشقش نزدیک می شود اما قصه عاشقانه او با لیلی رویایی اش در این فصل از سریال برادر جان به پایان نمی رسد .

برادر جان (برادرجان) یک مجموعه تلویزیونی به کارگردانی محمدرضا آهنج،نویسندگی سعید نعمت‌الله و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی محصول گروه فیلم و سریال شبکه سه تلویزیون ایران ملودرامی اجتماعی مذهبی است که برای پخش در ماه رمضان سال ۱۳۹۸ تهیه و تولید شد. نخستین قسمت این سریال ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ از شبکه سه تلویزیون ایران پخش شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا