اخبار داغ

آیا “احمد تن تن” اعدام می شود؟

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

آیا “احمد تن تن” اعدام می شود؟

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

اجتماعی

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

ماجرای تجاوز به پسربچه های شوشتری توسط فردی با نام مستعار «احمد تن تن» در شبکه های اجتماعی و افکار عمومی بازتاب های فراوانی پیدا کرد. این ماجرا البته یک هفته قبل اتفاق افتاده بود. در پیگیری ماجرا روشن شد سه مرد در شوشتر پسربچه‌ها را می‌ربودند و هنگام تعرض به آنها از صحنه‌های این جنایت سیاه فیلمبرداری می‌کردند.

چهارشنبه گذشته بود که تصویر و فیلم‌های این صحنه‌های تکان‌دهنده از شبکه‌های مجازی پخش شد. صحنه‌ها نشان می‌داد که مرد تنومندی مغرور از وحشیگری‌اش پسربچه‌ای را به چنگ آورده و چشم به دوربین فیلمبرداری دارد.

 

فیلم‌ها و تصاویر مربوط به این جنایت در عرض چند لحظه فضای مجازی را پر کرد و صحنه‌هایی که اعضای خانواده‌ها را تکان می‌داد.

در خبری دیگر گفته می‌شود که متهم اصلی پرونده یعنی احمد تن تن سال‌ها پیش به اتهامی دستگیر و محاکمه شده، اما به دلایل نامعلومی پس از مدتی آزاد شده است. دادگستری شوشتر در این باره توضیحی نداده، اما برخی رسانه‌ها می‌گویند ظاهرا این متهم به دلیل اینکه مشکل روانی داشته از زندان آزاد شده است.
فرماندار شوشتر در این باره گفته است: “البته این موضوع را دوستان قوه قضائیه با توجه به قانون باید پاسخ دهند، اما بر اساس پیگیری‌هایی که بنده انجام دادم، گفتند این فرد بیماری روانی دارد و طبعا به دلیل تأیید این موضوع آزاد شده است. باید این را در نظر بگیریم که ما درکشور قانون داریم و چیزی فراتر از قانون وجود ندارد و حتما دوستان ما در قوه قضائیه بر اساس قانون عمل کرده اند.”
در همین رابطه سهراب گیلانی نماینده شوشتر و گتوند در گفتگو با روزنامه همشهری با بیان اینکه خانواده متهم “معلوم الحال” بوده اند گفته است: «شنیده‌ام که بیماری روانی دارد و حتی شنیده‌ام کارت قرمز دارد و از نیروی انتظامی و اداره اطلاعات خواسته‌ام که این مسئله را به‌طور دقیق و عمیق بررسی کنند.»

این پست توسط بخش اجتماعی مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

آیا “احمد تن تن” اعدام می شود؟

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

۲ دیدگاه

  1. سلام.واقعا حالم بدشدبیسترشون بچه بودن بخداخـون گریه کردم آهای مسئولین اینو بگیرین هزارران هزار مرتبه بلایی که سر این طفل معصوم آورده روسرش بیارین اعدام کمه براش زجرکشش بکنین این حرامزاده پستو.دارم دیوونه میشم باید تکه تکش کرد.آخه چرا. مادراون کودک کجا بوده که بچش اونجا زجر کشیده من ی پسردارم ۷سالش هنوز یک ثانیه رهاش نکردم.

  2. چرا اینو اعدامش نمیکنین چرا پس بیگناهارو اعدام میکنین چرا گناهکارارو اعدام نمیکنین واقعا جای تاسف داره اینم هه از شماهم انتظاری نمیشه داشت اینم از نتیجه اعدام نکردن طوسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا