اخبار داغ

آیا “احمد تن تن” بیمار روانی است؟

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

آیا “احمد تن تن” بیمار روانی است؟

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

اخبار داغ

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

انتشار فیلم و عکس هایی از شخصی با اسم مستعار “احمدتن تن”  در حال تجاوز به کودکی در شبکه های اجتماعی باعث انزجار افکار عمومی شده است. کاربران شبکه های اجتماعی در این خصوص واکنش های منفی زیادی نشان داده و خواستار مجازات سریع این فرد شده اند.

در همین خصوص برخی از مقامات استان خوزستان و شهر شوشتر گفته اند شخص متجاوز دارای بیماری روانی است!

گفته می‌شود که متهم اصلی پرونده یعنی احمد تن تن سال‌ها پیش به اتهامی دستگیر و محاکمه شده، اما به دلایل نامعلومی پس از مدتی آزاد شده است. دادگستری شوشتر در این باره توضیحی نداده، اما برخی رسانه‌ها می‌گویند ظاهرا این متهم به دلیل اینکه مشکل روانی داشته از زندان آزاد شده اشت.
فرماندار شوشتر در این باره گفته است: “البته این موضوع را دوستان قوه قضائیه با توجه به قانون باید پاسخ دهند، اما بر اساس پیگیری‌هایی که بنده انجام دادم، گفتند این فرد بیماری روانی دارد و طبعا به دلیل تأیید این موضوع آزاد شده است. باید این را در نظر بگیریم که ما درکشور قانون داریم و چیزی فراتر از قانون وجود ندارد و حتما دوستان ما در قوه قضائیه بر اساس قانون عمل کرده اند.”
در همین رابطه سهراب گیلانی نماینده شوشتر و گتوند در گفتگو با روزنامه همشهری با بیان اینکه خانواده متهم “معلوم الحال” بوده اند گفته است: «شنیده‌ام که بیماری روانی دارد و حتی شنیده‌ام کارت قرمز دارد و از نیروی انتظامی و اداره اطلاعات خواسته‌ام که این مسئله را به‌طور دقیق و عمیق بررسی کنند.»

این پست توسط بخش اخبار داغ مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

آیا “احمد تن تن” بیمار روانی است؟

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا