سریالسریال‌ایرانی

آیا ادامه سریال فوق لیسانسه ها ساخته می شود؟

در این مطلب از کولاک نیوز ، توضیحاتی درباره ادامه سریال فوق لیسانسه ها خواهیم داشت! با ما همراه باشید. روند سری ‌سازی سریالی از برخی تولیدات محبوب و پراقبال تلویزیون در چند سال اخیر با جدیت بیشتری دنبال می‌ شود و در این بین برخی مجموعه‌ ها مثل ” پایتخت “، ” بچه مهندس “، ” از سرنوشت ” و البته ” لیسانسه ‌ها ” (فوق‌ لیسانسه‌ ها) طرفداران بیشتری داشته است.

سریال اخیر یعنی ” لیسانسه ‌ها ” (فوق‌ لیسانسه‌ ها) به کارگردانی سروش صحت که در سه سری قبل به تهیه‌ کنندگی رضا جودی به مرحله تولید و پخش رسید، قرار بود همچنان ادامه یابد اما برخی خبرها حکایت از این دارد که ساخت آن به کلی منتفی شده است. حتی سری سوم آن یعنی ” فوق لیسانسه‌ ها ” که از ابتدا قرار بود در ۴۰ قسمت به روی آنتن برود، به دلایلی پخش آن در قسمت ۳۰ به تاریخ ۱۶ آذر ۹۸ تمام شد.

هرچند کمی بعدتر رسانه ملی اعلام کرد که ۱۰ قسمت باقی ‌مانده را با ۱۰ قسمت جدید دیگر از دی‌ماه همان سال جلوی دوربین خواهد برد اما تاکنون خبری در این‌باره داده و یا شنیده نشد.

با این حال رضا جودی ، تهیه‌کننده این سریال اعلام کرد؛ ادامه ساخت پروژه ” فوق ‌لیسانسه‌ ها” به کلی کنسل و منتفی شده است. در واقع همان سال گذشته صداوسیما به ما اعلام کرد که هرچه از قسمت‌های ضبط‌شده سریال باقی مانده است را برای پخش به آنان بدهیم. ما هم هرچه داشتیم را به شبکه تحویل دادیم. بنابراین قرار نیست این سریال دیگر ساخته شود. پرونده تولید و یا ادامه آن نیز کاملا تمام و بسته شده است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا