تلویزیونسریالسریال‌ایرانی

آیا امشب ۱۱ اسفند ۹۷ برنامه عصر جدید پخش می شود؟

مجله اینترنتی کولاک: طبق کنداکتور قبلی شبکه سه قرار بود برنامه عصر جدید امروز و فردا بر روی آنتن برود اما آخرین خبر حاکی از آن است که امشب برنامه تب تاب جایگزین برنامه عصر جدید می شود.

برنامه عصرجدید+علیخانی

جایگزین شدن برنامه تب تاب به جای عصر جدید

باربد بابایی امشب در برنامه تب تاب میزبان پروفسور علی کرمی متخصص بیوتکنولوژی و فوق تخصص مهندسی پزشکی می باشد.
برنامه تب تاب که در مدت پخش خود مخاطبانی برای خودش جذب کرده تا کنون مهمانان سرشناسی هم داشته است که از آن جمله می توان به علی علیپور بازیکن پرسپولیس،امیر حسین صدیق بازیگر،مهدی یغمایی خواننده،حمید گودرزی ، علی فتح الله زاده و.. اشاره کرد.
برنامه تب تاب به تهیه کنندگی مشترک مریم جلالی و عباس اختری تولید می شود و برنامه ای جدید از شبکه سوم سیماست که روزهای سه شنبه هر هفته ساعت۲۲:۳۰ پخش می شود.
برنامه تب تاب سعی کرده با محتوایی متفاوت و دکوری که با نظر و رای مخاطبان برنامه تغییر می کند برنامه متمایز با دیگر برنامه ها باشد و با ارائه پرسش هایی که توسط یک اتاق فکر طراحی می شود مهمان برنامه را وارد یک گفتگوی چالشی کند.

گفتنی است برنامه عصر جدید شنبه و یکشنبه هر هفته به تهیه کنندگی احسان علیخانی بعد از اخبار شبانگاهی ساعت ۲۲ از شبکه سه سیما پخش می شود اما این هفته فقط روز یکشنبه روی آنتن می رود.

قضاوت شرکت کنندگان این برنامه بر عهده چهار داور از چهره های مطرح کشور به نام های امین حیایی، آریا عظیمی نژاد، سید بشیر حسینی و رویا نونهالی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا