چهره هاسلبریتی ایرانی

آیا بعد از لو رفتن عکس های جنجالی مهران مدیری ممنوع التصویر می شود؟

آیا بعد از لو رفتن عکس های جنجالی مهران مدیری ممنوع التصویر می شود؟ این سوالی است که بسیاری از طی روزهای اخیر از مسئولان تلویزیون دارند. شبکه نسیم و دست اندرکاران برنامه دورهمی به تازگی پخش این مجموعه طنز را در دستور کار خود قرار داده بودند.

مهران مدیری ممنوع التصویر
مهران مدیری ممنوع التصویر

در همین خصوص تهیه کننده دورهمی در مواجهخ با این سوال مهم از پاسخ شفاف خودداری کرد. فصل تازه فعالیت‌های مدیری در تلویزیون با برنامه «دورهمی» رقم خورد. این برنامه در ادامه با انتقادات بسیاری مواجه شد. باتوجه به حواشی پخش این برنامه و تولید مجموعه «شب نشینی» برای شبکه نمایش خانگی توسط مدیری، کمتر کسی فکر می‌کرد که «دورهمی» مجددا به تلویزیون برگردد اما مدیری بار دیگر در شب یلدا امسال روی آنتن شبکه نسیم رفت.

بعد از پخش این برنامه‌، او بار دیگر مورد انتقاد قرار گرفت.  همین موضوع گمانه‌هایی از توقف پخش قسمت‌های بعدی «دورهمی» را به دنبال داشت. مصطفی احمدی (تهیه‌کننده برنامه دورهمی) در پاسخ به این پرسش که آیا برخی انتقادات تاثیری در پخش دورهمی یا تغییر رویکرد آن خواهد گذاشت، بیان کرد: نه. هیچ تغییری در برنامه نخواهیم داشت.

احمدی همچنین در رابطه با وضعیت برنامه «شب‌نشینی» که پیش از آغاز فصل تازه دورهمی برای شبکه نمایش خانگی آماده شده و حتی تیزر قسمتی از آن با حضور پیمان قاسم‌خوانی به عنوان مهمان در فضای مجازی پخش شده بود، هیچ توضیحی ارائه نداد.


همچنین بخوانید:

مهران مدیری و زن دومش در پاریس؟!+ عکس های لو رفته

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا