چهره هاسلبریتی ایرانی

مهران مدیری و زن دومش در پاریس؟!+ عکس های لو رفته

شایعه عجیب حضور مهران مدیری و زن دومش در پاریس را برخی از سایت ها و شبکه های اجتماعی طی چند وقت اخیر رسانه ای کرده اند به همراه عکسی از آنها. در این خبر عکس هایی از مدیری منتشر شده که او را همراه با یک زن در خیابان هایی که گفته می شود در پاریس است نشان می دهد.

مهران مدیری و زن دومش در پاریس
مهران مدیری و زن دومش در پاریس

اینکه این زن آیا رابطه ای با مهران مدیری دارد هنوز به صورت رسمی اعلام نشده اما برخی از رسانه ها پیش دستی کرده و وی را همسر دوم و یا حتی دوست دختر مدیری معرفی کرده اند! موضوعی که به نظر می رسد اخلاقی نبوده و صرفا قضاوتی زود هنگام است.

سبک عکس هایی که از مدیری و زن کنار او گرفته شده هم نشان می دهد که این عکس ها کاملا با برنامه ریزی قبلی گرفته شده و مدیری از شخص عکاس هیچ شناختی ندارد. به این نوع شکار لحظات خصوصی یک چهره شناخته شده در دنیا «عکاسی پاپاراتزی» و به شخص عکاس هم «پاپاراتزی» گفته می شود. باید دید حاشیه جنجالی جدید ایجاد شده برای مهران مدیری چقدر روی کار او در تلویزیون تاثیر خواهد گذاشت.

مهران مدیری ۱۸ فروردین سال ۱۳۴۶ در تهران به دنیا آمد. او آخرین فرزند خانواده ۴ نفری است. او سه برادر بزرگ‌تر به نام‌های محسن، مسعود و مهرداد دارد. از شانزده سالگی با تئاتر آشنا شد. در سال ۱۳۶۸ وارد رادیو شد و در داستان شب به مدت شش سال به گویندگی پرداخت. در سال ۱۳۷۲، به همراه داریوش کاردان اولین برنامه طنز خود را برای نوروز ساخت. تا سال ۱۳۷۲ با نمایش‌های زیادی چون: شوخی، تلگراف، آرسنال، پانسیون، سیمرغ، هملت، کیسه بوکس و… روی صحنه رفت.

همچنین در این دوران به عنوان بازیگر در نمایش‌های رادیویی قصه‌های شب نیز حضور داشت. آغاز شهرت مدیری از سال ۱۳۷۲ بود که در مجموعهٔ طنز نوروز ۷۲ بازی کرد. بعد از آن مدیری در چندین مجموعهٔ طنز دیگر که در تلویزیون پخش شد به عنوان بازیگر و کارگردان حضور داشت. در یکی از قسمت‌های برنامه دورهمی، مهران مدیری گفت که در عملیات والفجر ۸ حضور داشته‌است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا