چهره هاسلبریتی خارجی

آیا بهرام افشاری ازدواج کرد ؟ + اطلاعاتی از زندگی شخصی بهرام افشاری

آیا بهرام افشاری ازدواج کرد ؟ به همراه اطلاعاتی از زندگی شخصی بهرام افشاری بازیگر جوان سینما و تلویزیون و جدیدترین عکس های بهرام افشاری در این مطلب. بهرام افشاری نتیجه سالها تلاش و سختی را با بازی و کسب شهرت و مقبولیت در سینما و تلویزیون گرفت. او بازیگری را از کوچک‌ترین سالن‌های تئاتر شهرش آغاز کرد و بعد از مدت‌ها تلاش و کوشش بر روی صحنه‌ها، پا به عرصه تصویر گذاشت.

آیا بهرام افشاری ازدواج کرد
آیا بهرام افشاری ازدواج کرد

افشاری در ورودش به سینما و تلویزیون هم هنرنمایی قابل‌تحسینی داشت. نقش‌آفرینی‌اش در آثاری همچون «لانتوری»، «کارگر ساده نیازمندیم» و … را نمی‌توان نادیده گرفت. اما این سریال «پایتخت ۵» بود که او را به‌صورت گسترده در میان مردم شناساند. او با قامت حدود دو متری‌اش اکنون به یکی از خاص‌ترین بازیگران ایرانی تبدیل شده است. البته به نظر نمی‌آید شرایط فیزیکی این شهرت و محبوبیت را برای وی به دست آورده باشد. بهرام افشاری معمولا کمتر درباره زندگی شخصی اش صحبت می کند اما آنطور که نزدیکان وی گفته اند، این بازیگر هنوز ازدواج نکرده و مجرد است.

آغاز فعالیت هنری


بهرام افشاری هفتم خرداد ۱۳۶۶ در همدان متولد شد. از سنین کودکی با سینما آشنا شده و کم‌کم تبدیل به یک فیلم بین حرفه‌ای یا عشق سینما شد. بعدها در سنین نوجوانی علاقه‌اش را در بازیگری دید و وارد تئاتر همدان شد. از سال ۱۳۸۲ کار تئاتر را در سطح آماتور در همدان آغاز نمود. کم‌کم بیش‌ازپیش به این حرفه علاقه‌مند شد و در سال ۱۳۸۸ بزرگ‌ترین تصمیم زندگی خود یعنی هجرت از همدان به پایتخت – تهران و شرکت در کلاس‌های بازیگری حمید سمندریان را گرفت. با این مهاجرت و تغییر رویه،  توانست خود را به سطح حرفه‌ای بازیگری نزدیک کرده و فعالیتش در زمینه تئاتر بیشتر کند. قسمت اعظم فعالیت هنری او در تئاتر می‌باشد؛ به‌طوری‌که در طی چند سال اخیر اکثراً در جشنواره تئاتر فجر حضور پررنگی داشته و جوایزی هم کسب کرده است.

دردسرهای اوایل راه


بهرام دوست‌داشتنی در ابتدای ورود به عرصه بازیگری به خاطر قدبلند خود دچار عدم اعتمادبه‌نفس شده بود و به خاطر همین حالت بازدارندگی از سوی خودش برایش ایجاد شده بود. از طرفی اطرافیان و اهل سینما و تئاتر گاها این مشکل بلندی قد او را مانعی برای پیشرفت وی می‌دیدند. اما جوانی کوشا و مستعد مثل بهرام افشاری تهدید را تبدیل به فرصت و ضعف‌ها را تبدیل به نقطه قوت کرده و حالا به خاطر قد بلندش از ستاره‌های منحصربه‌فرد بازیگری به‌حساب می‌آید. او در مورد نحوه ورودش به عرصه بازیگری می‌گوید: «من بازیگری را از صفر شروع نکردم بلکه از منفی ۲۰۰ شروع کردم و سختی‌های زیادی را در این راه کشیدم و باید در پاسخ کسانی که می‌گویند من به خاطر فیزیک و قد بلندم به اینجا رسیده‌ام، بگویم اشتباه می‌کنند.» البته او در ادامه به مزیت‌های قد بلندش هم اعتراف کرده است: «اگر بخواهم از دیدگاه خودم بگویم من این فیزیک را یک امتیاز می‌دانم.

شاید این قد بلند برای هر نقشی خوب نباشد اما سلیقه خودم هم نیست که در همه کانال‌ها و در لحظه‌به‌لحظه سریال‌ها باشم. این ویژگی از این نظر برای من خوب است، چون به درد نقش‌های خاص و تجربه‌های خاص می‌خورم که متفاوت‌تر از کارهای عامیانه است… اوایل ناراحت بودم که به خاطر فیزیکم برخی نقش‌ها از من گرفته می‌شد چراکه کارگردان احساس می‌کرد در ترکیب‌بندی با پارتنرم من به درد آن نقش نمی‌خورم و آن ترکیبی که در ذهنش بوده شکل نمی‌گرفت. الآن من به سلیقه کارگردان‌ها احترام می‌گذارم و برای من قابل‌احترام هستند. اما من خودم شخصاً این فیزیک را یک پوینت می‌دانم. البته این مسئله را خیلی بزرگ نمی‌کنم اما شاید در بازیگری راه نسل آدم‌های دومتری را بازکنم.»

کاراکترهای متفاوت


بهرام افشاری توانمندی خود در ایفای شخصیت‌های مختلف را در به اثبات رسانده است. اگر آثار سینمایی و تلویزیونی او را بررسی کنیم متوجه این خواهیم شد که تنها نقاط مشترک کاراکترهای ایفا شده توسط او فقط فیزیک اوست و توانسته تم‌های مختلف را به‌خوبی و تفکیک‌شده از تم‌های قبلی خود ایفا کند. وی می‌گوید: « از همان ابتدا چشم‌اندازی در ذهنم داشتم و به‌دنبال هیجان کسب‌کردن تجربه‌‌های متفاوتی در بازیگری بودم؛ این‌که در قالب‌ها و شخصیت‌های مختلف خودم را محک بزنم… احساس می‌کنم اگر در قالب یک نقش تکرار شوم تاریخ به‌سرعت انقضایش تمام خواهد شد، چون به ورطه کلیشه می‌افتد.»


بیوگرافی بهرام افشاری + جدیدترین عکس و آدرس اینستاگرام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا