سینماسینمای‌جهان

آیا «جومانجی؛ مرحله بعد» موفقیت فیلم قبلی را تکرار می‌کند؟

بر اساس اعلام کمپانی کلمبیا پیکچرز با توجه به طولانی شدن روند فیلمبرداری فیلم جومانجی ۲ (جومانجی؛ مرحله بعد) این فیلم که در ابتدا قرار بود ماه جولای ۲۰۱۹ اکران شود با تاخیر در تاریخ ۱۳ دسامبر اکران شد. این نسخه از فیلم جومانجی با نام جومانجی ۲ به بازسازی نسخه اول پرداخته و «دواین جانسون» بازیگر معروف سینمای هالیوود با لقب «راک» ادامه دهنده راز‌های «رابین ویلیامز» فقید در این اثر سینمایی است.

کمپانی سونی در سال ۲۰۱۷ «جومانجی: به جنگل خوش آمدید» را با بودجه‌ای ۱۵۰ میلیون دلاری ساخت و با ۹۶۲ میلیون دلاری که از اکرانش به دست آورد، وسوسه شد فیلم بعدی را به نام «جومانجی: مرحله بعدی» در سال ۲۰۱۹ با همان بازیگران بسازد و در ۱۳ دسامبر امسال اکران کند. حدود ۸۰۰ میلیون دلار بین بودجه ساخت و فروش فیلم  فاصله‌ای است نجومی  و هر کسی را برای دنباله‌سازی هر فیلمی وسوسه می‌کند.

با نگاهی به ترکیب بازیگران این فیلم، شما حتی نیازی به فیلمنامه هم نخواهید داشت. کافی است آنها کنار هم راه بروند و حرف‌های معمولی و خشک و خالی بزنند. چون کلا این چهار نفر حرف زدن عادی بلد نیستند، مطمئن باشید فیلم بامزه‌ای از کار درمی‌آید و شما پولدار می‌شوید.

دواین جانسون، کوین هارت، جک بلک، کارن گیلان و نیک جوناس از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند. «سال لونگوباردو» و «دارین فراررو» از جمله بازیگرانی هستند که در نسخه دوم جومانجی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

حالا حساب کنید این دفعه زمانه به این چهار نفر سخت می‌گیرد و دنی دویتو و دنی گلوور هم به عنوان پدربزرگ‌ به آنها اضافه می‌شوند. برآورد من این است که این فیلم یا فاجعه می‌شود یا کاری می‌کند که از خنده بترکید.

این پیرمردها برای تزریق شجاعت به چهار دیوانه فیلم‌ قبلی وارد می‌شوند تا آنها را با مواجهه با خطرات آشنا کنند و راه خروج از شرایط سخت را به آنها بیاموزند. بی‌صبرانه منتظرم ببینم دنی دویتوی نیم‌وجبی چه چیزی برای ارائه به دواین جانسون دومتری دارد که او همین حالا هم نمی‌داند.

ریس داربی، یکی از بازیگران این فیلم، می‌گوید: «چالش‌های این فیلم حتی از فیلم قبلی هم بیشتر است و از ساخت این فیلم قصد داریم به فیلم آینده جومانجی برسیم.» انگار واقعاً برای فیلم بعدی هم حساب و کتاب کرده‌اند و کیسه دوخته‌اند.

در این فیلم دواین جانسون در نقش اسمولدر بریوستون، جک بلک در نقش پروفسور شلدون، کوین هارت در نقش فرانکلین (موش) فین‌بار، کارن گیلان در نقش روبی راوندهاوس و نیک جوناس در نقش جفرسون (هواپیمای دریایی) مک‌دونا بازی می‌کنند. کارگردان این فلیم جیک کاسدان است و کمپانی اصلی تهیه‌کننده این فیلم کلمبیا پیکچرز است. اکران این فیلم توسط سونی پیکچرز انجام می‌شود.

فیلم جومانجی ۲
فیلم جومانجی ۲

 


⇐ برای دیدن مطالب بیشتر به لینک های باکس آفیس هفتگی ۲۰۲۰ و فیلم جدید خارجی مراجعه کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا