تلویزیونسریالسریال‌ایرانی

آیا حلیمه و دایی توکل در پایان سریال برادر جان ازدواج می کنند ؟

مجله اینترنتی کولاک : لعیا زنگنه درنقش حلیمه به تازگی به جمع بازیگران سریال برادر جان پیوسته است ؛ در ادامه در رابطه با زندگی حلیمه و ابعاد شخصیتی این کارکتر بیشتر بخوانید :

حلیمه در برادر جان

 

توکل و حلیمه یکی از قصه های عاشقانه خاص و عجیب سریال برادر جان هستند ، قصه عاشقانه آن ها کمی متفاوت تر از ماجراهای آراز لیلی یا منیژه و حنیف است ” آن ها عاشقانی هستند که از گذشته به امروز آمدند و سال ها درد عشق را در سینه تحمل کرده اند و دم نزدند .

داستان عاشقانه آن ها دسته کم برای چهل سال پیش است و می توان به راحتی نام عاشقانه ای در قلب تاریخ را برای آن دو گزاشت .توکل در گذشته از آن مرد های بزن بهادر زورگ  بود که حرف ،حرف خودش بود و زن در خانه اش حق هیچ گونه اظهار نظری نداشت .

در زندگی آن ها نه محبتی بود و نه عشقی و نه لطف وصفایی ، حلیمه از زورگویی های توکل طاقتش تمام شد یک روز به سیم آخر زد و خانه و هر آنچه داشت و نداشت را رها کرد و از شهری که توکل و خانواده اش در آن زندگی می کرد برای همیشه رفت .

حلیمه ترجیح داد همراه فرزندش در غربت تنهایی و بی کسی را تحمل کند اما زیر سایه مرد زورگویی همچون توکل نفس نکشد .

او دردبه دری و آوارگی را به سقف خانه ی بی مهر توکل ترجیح داد و یک عمر در سختی و غرق در انبوه مشکلات زندگی کرد ؛ اما اوج تلخی های زندگی حلیمه جایی بود که مجبور  شد با دستان خودش و تنها ، تن  فرزندش را به خاک سپارد .

حالا بعد از بیست سال او با قلبی عزادار و دلی سنگین و گدای عاشقی برگشته است به امید آنکه شاید مردش عاشقی و مهر ورزیدن به زن را آموخته باشد .

توکل به زودی همراه خواهر الفت به خواستگاری حلیمه می رود تا از او دلجویی کند و بخواهد که قبول کند با او در یک خانه برای جبران بدی های گذشته اش زندگی نماید .

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا