چهره هاسلبریتی ایرانی

آیا خبر درگذشت محمدرضا شجریان حقیقت دارد؟

به گزارش پایگاه خبری کولاک نیوز، استاد محمدرضا شجریان که ساعاتی پیش خبر به کما رفتنشان به گوش رسید چند دقیقه قبل خبر درگذشت ایشان منتشر شد.

محمدرضا شجریان

عضو تیم پزشکی بررسی وضعیت محمدرضا شجریان، درخصوص بستری خواننده مطرح کشورمان گفت: شب گذشته استاد شجریان با وضعیت بسیار بد و با کاهش فشار خون و عفونت شدید در ناحیه  بدن و کیسه صفرا به بیمارستان جم تهران منتقل و در بخش ICU بستری شد.

پلاکت خون آقای شجریان به شدت افت پیدا کرده و به عدد ۸ هزار و میزان هوشیاری استاد شجریان به عدد ۵ رسیده است و او در حال حاضر در کما به سر می‌برد.

بعد از ظهر امروز خبرگزاری صداوسیما نوشت دکتر بهلولی عضو تیم پزشکی آقای شجریان تایید کرد که استاد آواز ایران پس از مدتی دست وپنجه نرم کردن با بیماری در بیمارستان جم دار فانی را وداع گفت.

به گزارش پایگاه خبری کولاک نیوز و به نقل از خبرگزاری صداوسیما از صبح امروز خبرهای ضدو نقیض در خصوص وضعیت سلامتی آقای شجریان منتشر شد که ابتدا تیم پزشکی وی از وخامت حال استاد آواز خبر دادند و در نهایت لحظاتی قبل خبر فوت وی تایید شد.

این در حالی است که دکتر حسن عباسی پزشک معالج ایشان و دکتر مهرداد بهلولی جزو تیم پزشکی استاد، خبر درگذشت او را تکدیب کردند.

 

آخرین وضعیت استاد شجریان از زبان پسرش

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا