اخبار داغ

آیا خطر مرگ بعد از تصادف مهدی قائدی را تهدید می کند؟ آخرین خبر از آی سی یو

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

آیا خطر مرگ بعد از تصادف مهدی قائدی را تهدید می کند؟ آخرین خبر از آی سی یو

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

ورزشی

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

مهدی قائدی؛ بازیکن مستعد و جوان استقلال تهران بار دیگر در تیتر اصلی اخبار قرار گرفت. این بار اما به دلیل تصادف شدید و بستری شدن در بیمارستان!

بازیکن بوشهری استقلال پس از سانحه واژگونی خودرو در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستانی در بوشهر بستری است.

به گزارش ایسنا، مهدی قائدی که بر اثر سانحه رانندگی به بیمارستان منتقل شده بود، پس از انجام عمل جراحی درحال حاضر در بخش آی‌سی‌یو بیمارستان خلیج فارس بوشهر بستری است. پزشکان در تلاش‌اند تا وضعیت سلامت او را بهبود بخشند.

او برای پیگیری کارهای دانشگاه خود به بوشهر سفر کرده بود و در راه بازگشت از تماشای مسابقات فوتبال ساحلی، خودرو آنها در اتوبانی در بوشهر دچار سانحه شد.

در سانحه واژگونی خودرو به غیر از مهدی قائدی سه سرنشین دیگر خودرو نیز دچار جراحات سطحی شدند که دو نفرشان بعد از مداوای سرپایی از بیمارستان ترخیص شده‌اند ولی مهدی قائدی و یکی دیگر از سرنشینان هم‌چنان در بیمارستان تحت مراقبت هستند.

خبر تکمیلی از منابع آگاه در بیمارستان محل بستری مهدی قائدی این است که طبق گزارش پزشک معالج قائدی، طحال و کبد این بازیکن بعد از آسیب دیدگی شدید جراحی شده و هم اکنون در ریکاوری قرار دارد. پزشک معالج مهدی قائدی همچنین در خصوص خطرات احتمالی بعدی گفت فعلا چیزی نمی شود در خصوص وضعیت او گفت. عمل موفقیت آمیزی بود اما بعد از ریکاوری می توان وضعیت عمومی قائدی را بهتر تشریح کرد.

خودرویی که قائدی و دوستانش سوار آن بودند

این پست توسط بخش ورزشی مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

آیا خطر مرگ بعد از تصادف مهدی قائدی را تهدید می کند؟ آخرین خبر از آی سی یو

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. همه جیز مشخص است.
    چرا به همه دروغ گفوند که قایدی راننندگی نمیکرد ؟ و یا به جای اینکه بگویند از مهمانی بازمیگشتند گفتند از دیدن مسابقه ورزشی بازمیگشتند ؟ یک جوان جانش را از دست داده و جناب قائدی با لبخند برای طرفدارانش انگشت پیروزی میفرستد ؟! و روند خوب شدنش و درمانش را معجزه میداند !
    اوبعد از یک سال به میادین باز خووهد گشت ولی آیا روحیه و وجدانش اجازه خواهند داد ؟ با این اشتباه بچه گانه هم یک زندگی و هم فوتبال و آینده خود را از بین برد. بزرگان فوتبال بارها گفتند که او نباید حاشیه داشته باشد ولی مشخص شد او جنبه ندارد و خیلی زود از یاد خواهد رفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا