چهره هاسلبریتی ایرانی

ماجرای رابطه عاشقانه ریحانه پارسا و روزبه حصاری قبل از ازدواج + عکس

ماجرای رابطه عاشقانه ریحانه پارسا و روزبه حصاری قبل از ازدواج به همراه عکس های روزبه حصاری و ریحانه پارسا قبل از ازدواج با مهدی کوشکی در این مطلب. سیزده بدر جزو بهانه های لاکچری سال محسوب می شود که می توان به آن تکیه داد و برای عالم و آدم قصه ساخت!شاید زیاد عجیب نباشد وقتی یک سلبریتی خوش چهره از ازداوج خودش با یک چهره حاشیه ساز خبر بدهد و یا مازیار ناظمی اعلام کند که عادل فردوسی پور به زودی روی صندلی معاون وزیر ورزش  به جای خودش خواهد نشست!

ریحانه پارسا و روزبه حصاری
ریحانه پارسا و روزبه حصاری

همه این خبرهای عجیب باعث می شود تا مردم در روز سیزده بدر در فضای مجازی به دنبال یک دروغ سیزده جانانه سرگردان باشند و چه دروغی بهتر از خبر ازدواج روزبه حصاری و ریحانه پارسا؟!
این دو بازیگر که با انتشار این پست اینستاگرامی بحث برانگیز، خودشان را در کانون توجه قرار داده اند اخیرا با انتشار یک پست به ظاهر هماهنگ شده خبر از ازدواجی داده اند که اگر واقعیت داشته باشد می توان از بغل آن کلی حاشیه جارو کرد!

ریحانه پارسا که در سال۹۷در سریال پدر و در نقش لیلا به شهرت رسید در با انتشار یک پست اینستاگرامی خبری را منتشر کرد که حتی اگر در حد شایعه هم باشد حاشیه های پررنگی را در پی خواهد داشت!

او حالا خبر ازدواجی را به عنوان دروغ سیزده منتشر کرده که اگر مثل بعضی دروغ های سیزده سالهای قبل باشد باید به هر دوی آنها دست مریزاد گفت!
در سالهای قبل نیز سلبریتی های پرحاشیه ای همچون سحر قریشی و مهدی طارمی با انتشار پستهای شائبه برانگیز اسباب تولید حاشیه را برای خود به جان خریده اند اما به نظر می رسد که حاشیه ها خط پایانی ندارد و باید در انتظار حاشیه هایی باشیم که از دل همین دروغ های سیزده متولد می شوند!

روزبه حصاری و ریحانه پارسا نیز از جمله چهره هایی هستند که با دروغ سیزده سرزده به سفره های سیزده بدر ما می آینده و بعدها با ازدواج رسمی و یا یک دوستی پایدار و جنجالی به تمام حاشیه ها دامن می زنند!

نوشته های مشابه

۶ دیدگاه

  1. بنده بخاطر یکی از تبلیغات گوگل اومدم تو این سایت و لازم به ذکره که بگم خیلی وقته روزبه حصاری رو میشناسم(منظور اینه که فالوشون دارم و دنبال کننده اخبارشون هستم) و یادمه که هماهنگ شده بود و آقای حصاری از قبل با خانم پارسا ارتباط داشتن…جنجال نکنید قضیه ای رو که خیلی وقت پیش تموم شده….

  2. برای چی انقدر چرت و پرت نوشتی ریحانه پارسا با مهدی کوشکی ازدواج کرده و روزبه حصاری مجرده تازه هماهنگ شده نبوده ریحانه پارسا بوده که این خبر رو درست کرده و روزبه حصاری رو بد چهره کرده لطفا اطلاعات غلط ندین ممنون منم موافقم که روزبه حصاری خیلی به مهشید جوادی میاد 😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘هردو شون عشششششششششقن❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷

    1. منم با نظرتون موافقم
      این دوتا مرغ‌عشق تا حالا کجا بودن؟
      واقعا بهم میان♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍👩🏻‍🦰👨🏻‍🦰👩‍❤️‍👨 👩‍❤️‍👨 👩‍❤️‍👨 👩‍❤️‍👨 👩‍❤️‍👨 👩‍❤️‍👨

  3. از نظر من این دوفرد اصلا بهم نمیان. من معتقدم که اگه روزبه حصاری با مهشید جوادی ازدواج کنه خوشبخت میشه.اما امیدوارم ریحانه پارسا و روزبه حصاری هم بهم برسن و خوشبخت بشن.❤❤❤❤ عاشق جوتشونم💋💋💋😘😘😘😘

    1. 💋💋💋💋💋💋
      به‌نظر من که ریحانه‌پارسا و روزبه‌حصاری به‌هیچ‌وجه و اصلا و ابدا و هیچ‌وقت به‌هم نیومده و نمیان😒
      بعدشم ریحانه‌پارسا اول این دروغ رو شروع کرد😠
      ولی اگه روزبه‌حصاری با مهشیدجوادی ازدواج بکنه شک ندارم که جفتشون خوشبخت میشن👩‍❤️‍👨 👩‍❤️‍👨 👩‍❤️‍👨🤩🤩🤩
      آخه بس‌که به هم میان!♥️👩🏻‍🦰👨🏻‍🦰♥️
      هردوشونم که بازیگرن ، پس …👩🏻‍💼👨🏻‍💼
      اصلا تصمیم با خودشونه🤷🏻‍♀️
      ولی بعدا نگین نگفتیا!🙎🏻‍♀️
      من که امیدوارم روزبه‌حصاری حتما فقط با مهشیدجوادی ازدواج کنه
      💋💋💋💋💋💋

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا