چهره هاسلبریتی ایرانی

آیا شبنم فرشادجو به خاطر کشف حجاب ممنوع الکار می شود؟ + جزئیات

آیا شبنم فرشادجو به خاطر کشف حجاب ممنوع الکار می شود؟ به همراه جزئیات انتشار عکس بی حجاب شبنم فرشادجو بازیگر سینما و تلویزیون در این مطلب. با انتشار عکس بی حجاب شبنم فرشادجو در استوری اینستاگرامی این بازیگر، حالا گمانه زنی ها در خصوص ادامه فعالیت وی بالا گرفته است. مشخص نیست که فرشادجو واقعا قصد انتشار چنین عکس نامتعارفی را داشته یا نه ولی عکس بی حجابی را در استوری اینستاگرامش منتشر کرده است.

شبنم فرشادجو به خاطر کشف حجاب ممنوع الکار
شبنم فرشادجو به خاطر کشف حجاب ممنوع الکار

شبنم فرشادجو زادهٔ ۱۶ بهمن ۱۳۵۶در تهران، بازیگر تئاتر و سینمای ایرانی است. وی دارای تحصیلات عالیه در رشته‌های هنرهای نمایشی از دانشگاه تهران است و سابقه حضور در نمایش‌های تئاتر متعدد و همچنین، تعدادی اجراهای تلویزیونی و سینمایی را در کارنامهٔ هنری خود دارد. شبنم فرشاد جو امروز در صفحه اینستاگرام خود عکسهایی نامتعارف از خود را استوری کرد که ساعتی بعد عکسهای خود را پاک کرد. این احتمال وجود دارد فرشادجو به دلیل انتشار چنین عکسی تا مدتی ممنوع الکار شود.

این بازیگر تئاتر را از سال ۱۳۷۴ آغاز کرد پدر و مادرش مشوق اصلی او بودند سپس کلاس های بازیری رو زیر نظر مرحوم حمید سمندریان گذراند، از معروف ترین تئاترهایش می توان به هملت اشاره کرد. بیشتر فعالیت وی در تئاتر است و به بیانی وی بازیگر تئاتر است.

شبنم فرشاد جو در ۳ شهریور با انتشار عکس زیر خبر ازدواج خود با یک آلمانی را رسانه ای کرد، وی در مورد زندگی اش می گوید : آینده را نمی شود پیش بینی کرد اما کارم سخت شده و مجبورم مدام بین تهران – فرانکفورت در سفر باشم

این بازیگر در خصوص خودش در مصاحبه ای گفته بود:

«من از سن ۱۷سالگی وارد دنیای تئاتر شدم. روی صحنه بودم و در فیلم‌های سینمایی هم بازی داشتم اما قسمت این بود که کمی دیر وارد مدیوم تلویزیون شده و دیده شو شاید باید می‌ فهمیدم در کدام ژانر می‌ انم موفق عمل کنم. من در کارهای جدی زیادی حضور داشتم که برای برخی کاندید دریافت جایزه بودم قطعا تجربه ۲۰ سال کار تئاتری در این راه به من کمک کرد.»

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا