تلویزیونسریالسریال‌ایرانی

آیا شوخی جنجالی رامبد جوان و جناب خان در ماشین باعث پایان خندوانه شد؟!+ویدیو

مجله اینترنتی کولاک: اعلام خبر توقف ساخت برنامه «خندوانه» بعد از نوروز ۹۸ برای بسیاری از طرفداران این برنامه خبر غافگیر کننده ای بود. رامبد جوان چند روز قبل با نوشتن این مطلب در صفحه اجتماعی خود باعث تعجب بسیاری از مخاطبان شد.

علاوه بر چند جمله کوتاه رامبد جوان که بوی دلخوری از آن می‌آید، حدود یک ماه پیش او در گفت‌وگو با یکی از رسانه‌ها اعلام کرده بود، با وجود همه سختی‌ها تا زمانی که مردم بخواهند «خندوانه» را ادامه می‌دهد و وقتی نظرات مردم را می‌شنود احساس می‌کند همچنان باید «خندوانه» را ادامه دهد.

بنابراین احتمال می‌رود رامبد جوان نتوانسته برای ادامه دادن این برنامه با شبکه نسیم به توافق برسد و اکنون در اقدامی قهرآمیز به کار خود در شبکه نسیم پایان داده است. یا شاید رامبد جوان قصد داشته با پایان دادن به پربیننده‌ترین برنامه شبکه نسیم و البته تلویزیون، از سازمان صداوسیما امتیازاتی بگیرد و از این طریق مسئولان را تا حدی برای برآورده کردن خواسته‌هایش متقاعد کند. اما حقیقت ماجرا چیست؟ چرا بعد از چند هفته رامبد چنین تصمیم بزگری گرفت؟

به عقیده برخی، پخش سکانس شوخی رامبد جوان و جناب خان در اتومبیل که بازتاب گسترده ای در قضای مجازی داشت روی این تصمیم بی تاثیر نبوده است. این سکانس در یکی از برنامه های قاچ پخش شد. در این فیلم جناب خان برای رقابت با رقیب عشقی خود قصد داشت رانندگی یاد بگیرد، همراه رامبد در ماشین در حال حرکت دیده می شوند.

جناب خان در مورد اجزای مختلف ماشین از رامبد سوال می کند و رامبد به وی پاسخ می دهد. در بخش های انتهایی این کلیپ جناب خان برای دیدن پدال های ماشین خم می شود… کاربران جنجال آفرین فضای مجازی این بخش را به صورت مجزا ادیت کرده و از آن به عنوان صحنه غیر اخلاقی یاد کرده اند!

برخی از شایعات حکایت از برخورد جدی مدیران سیما و شکه نسیم با رابمد جوان داشته است. شاید این برخوردها باعث شده تا جوان عطای ادامه کار برا ساخت خندوانه را به لقایش بسپارد!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا