اخبار داغ

آیا علیرضا جهانبخش به ناپولی ایتالیا می رود؟ تمجید از ملی پوش ایرانی در روزنامه ایتالیایی

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

آیا علیرضا جهانبخش به ناپولی ایتالیا می رود؟ تمجید از ملی پوش ایرانی در روزنامه ایتالیایی

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

اخبار داغ

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

علیرضا جهانبخش در کنار کریم انصاری فرد و کاوه رضایی، موفق ترین لژیونرهای ایرانی در سال گذشته میلادی بوده اند. سه بازیکنی که در جام جهانی هم از شانس بالایی برای حضور در تیم ملی برخوردارند. در این بین جهانبخش در تیررس تیم های ایتالیایی قرار گرفته است.

علیرضا جهانبخش عملکرد فوق العاده ای در ترکیب تیمش «آلکمار» در لیگ هلند داشته و امکان انتقالش به تیمی از سری آ ایتالیا بعد از جام جهانی بسیار زیاد است. کارشناسان و استعدادیاب های تیمهایی مانند «ناپولی» از حالا به شدت بازیهای جهانبخش را مانیتور می کنند تا در تابستان بتوانند او را به خدمت بگیرند.

در این بین گزارش روزنامه معتبر «کوریره دلو اسپورت» ایتالیا در خصوص ملی پوش ایرانی بسیار قابل توجه است. این نشریه در گزارشی ویژه که به علیرضا جهانبخش اختصاص داد، نوشت:

«درسیستم بازی ۳-۳-۴ این بازیکن ۲۴ ساله در پست بال بازی می‌کند، بازیکنی که با پیراهن AZ آلکمار در لیگ هلند ۱۱ گل به ثمر رسانده و ۱۰ پاس گل هم برای هم‌تیمی‌هایش ساخته است.

 جهانبخش در جام جهانی روسیه هم حضور خواهد داشت و یکی از رهبران تیم تحت‌هدایت کارلوس کی‌روش است. این بازیکن ایرانی که تا سال ۲۰۲۰ با آلکمار قرارداد دارد تا کنون چندین مرتبه توسط کریستیانو جیونتولی، مدیر ورزشی تیم فوتبال ناپولی زیرنظر گرفته شده است.

ایران برای پنجمین بار در جام جهانی حضور پیدا خواهد کرد، جایی که در روسیه در گروه B با تیم‌های اسپانیا، پرتغال و مراکش همگروه است. فوتبال ایران به طور باثباتی در حال پیشرفت است و ۹ بازیکن تیم ملی این کشور هم در خارج از این کشور بازی می‌کنند که معروف‌ترین آنها سردار آزمون، مهاجم ۲۳ ساله روبین‌کازان روسیه است.

او در تابستان اخیر مورد توجه لاتزیو هم بود، اما در بین بازیکنان تیم ملی ایران جواهر جدیدی است که در پست بال در لیگ هلند درخشیده است.

نام کوچک این جواهر «علیرضا» است، این در حالی است که تلفظ نام خانوادگی او یعنی «جهانبخش» کمی پیچیده است! این بازیکن ۲۴ ساله که AZ آلکمار در سال ۲۰۱۵ او را به خدمت گرفت، با قدی معادل یک متر و ۸۰ سانتی‌متری در فصل جاری اردویژه هلند ۱۱ گل زده و ۱۰ پاس گل هم برای هم‌تیمی‌هایش ساخته است.

او قادر به بازی در پست بال راست و چپ دارد. جهانبخش پیش از پیوستن به آلکمار، نزد هواداران اِن‌ای‌سی نایمخن هلند هم محبوبیت زیادی داشت، تیمی که او را در سال ۲۰۱۳ از داماش گیلان در ازای ۲۵۰ هزار یورو به خدمت گرفته بود.

AZ آلکمار، جهانبخش را در ازای یک میلیون و ۸۰۰ هزار یورو به خدمت گرفت، اما اکنون ارزش او به هشت میلیون یورو رسیده است. کریستیانو جیونتولی، مدیر ورزشی تیم فوتبال ناپولی این بازیکن ایرانی را زیرنظر دارد که توانایی دریبل زدن، گذشتن از سد بازیکن مقابل خود، حفظ توپ و شرکت در کارهای دفاعی تیم را دارد.

جهانبخش گاهی اوقات سعی می‌کند به مرکز زمین نقل‌مکان کند، از بیرون محوطه جریمه شوتزنی کند و به مرکز زمین بازگردد. او با ۳۲ بازی ملی و ۳ گل‌زده، یکی از رهبران تیم ملی ایران به شمار می‌رود.»

این پست توسط بخش اخبار داغ مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

آیا علیرضا جهانبخش به ناپولی ایتالیا می رود؟ تمجید از ملی پوش ایرانی در روزنامه ایتالیایی

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا