چهره هاسلبریتی ایرانی

آیا علی فتح الله زاده به کرونا مبتلا شد؟ + عکس

آیا علی فتح الله زاده به کرونا مبتلا شد ؟ عکس فتح الله زاده با ماسک روی تخت بیمارستان. ظاهرا سرپرست استقلال مبتلا به ویروس شده است. انتشار عکسی از علی فتح الله زاده باعث شد تا خیلی ها گمان کنند سرپرست مدیرعاملی آبی ها به ویروس کرونا مبتلا شده است.

علی فتح الله زاده
علی فتح الله زاده

علی فتح الله زاده سرپرست مدیرعاملی استقلال چند روزی است که دچار آنفولانزای شدید شده و به گفته اسماعیل خلیل‌زاده وی در نشست هیات مدیره که روز دوشنبه برگزار شد با حال نامساعد حضور پیدا کرد.

ظاهرا حال فتح‌الله زاده در یکی دو روز اخیر اصلا مساعد نبوده و حتی شب گذشته وی به بیمارستان منتقل شده است. البته فتح‌الله‌زاده بعد از چند ساعت حضور در بیمارستان به منزل برگشته و فعلا مشغول استراحت برای بهبود سلامتی‌اش است.

علی فتح الله زاده طی روزهای گذشته در مصاحبه ای به کنایه گفته بود که از کرونا نمی ترسد و این ویروس را شکست می دهد.

طی روزای اخیر موج شیوع ویروس کرونا شدت گرفته و هموطنان زیادی جان باخته اند. همزمان بسیاری به دلیل ترس از ابتلا به این ویروس کشنده خود را در خانه قرنطینه کرده اند. توصیه اکید بسیاری از مقامات بهداشتی و متخصصین طی چند روز اخیر این است که شهروندان حتما در خانه بمانند و جز برای موارد فوق ضروری از منزل خارج نشوند.

از هفته قبل پرستاران، پزشکان و کادر درمانی زیادی در بیمارستان ها و مراکز درمانی به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند. امیدواریم با ریشه کن شدن این ویروس همه شهروندان به زندگی عادی خود برگردند.


همچنین بخوانید:

عکس پروفایل با موضوع کرونا + عکس نوشته و متن

عکس پروفایل در خانه بمانیم+ متن و عکس نوشته

متن های فضای مجازی درباره شیوع کرونا در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا