تلویزیونسریالسریال‌ایرانی

آیا قتل پژمان توسط آرش در سریال دلدار لو می رود ؟

مجله اینترنتی کولاک  : سریال دلدار عاشقانه ای پر ماجراست که این شب ها پس از برادر جان شبکه سه از شبکه دو سیما پخش می شود و تا این جای کار تقریبا توانسته است به دل مخاطبانش بنشیند .

یکی از نقش های کلیدی این سریال آرش یا همان خواهر شادی است که این روز ها به علت بی فکر دست به عمل زدن به دردسر بزرگی افتاده است .

آرش برای خواهرش شادی و رفتار بد پژمان غیرتی شد ، شبانه سراغ صاحب کار خواهرش رفت و بحث او با پژمان بالا گرفت و همین ماجرا منجر شد او را از پنجره به پایین پرت کند .

اگر کمی منطقی فکر می کرد می فهمید که در ای مشکل مقصر صد در صدی شادی است و حق ندارد پژمان را توبیخ کند اما در آن لحظه خشم وجودش را احاطه کرده بود و منطق در رفتار آرش جایی نداشت.

باز هم دراوضاع آشوب همین که فکرش رسید پژمان نیمه جان را روی موزاییک های سرد حیاط را رها نکند جای شکرش باقی بود که عقلش رسید تلاش را برای زنده ماندن پژمان بکند و یک عمر حسرت نخورد که می توانست جان پژمان را نجات دهد اما دریغ کرد .

در  مدتی که پژمان بیمارستان بود ، آرش هوای قاسم پدرپژمان را داشت؛ اما حالا با قطعی شدن ماجرای قتل پژمان توسط آرش در سریال دلدار ، آرش باید تقاصی سنگین برای داغدار کردن دل قاسم بدهد .

به زودی قتل پژمان توسط آرش در سریال دلدار لو خواهد رفت و آرش روانه زندان می شود  .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا