سریالسریال‌ایرانی

آیا مهدی مظفری در سریال ستایش ۳ عاشق ستایش است؟

سریال ستایش این شب ها از شبکه سه سیما پخش می شود و باوجود تمام انتقادات وارد به این مجموعه هنوز تماشاگرانی دارد که هرشب با شوق و ذوق قصه های پر تب و تاب زندگی حشمت فردوس و ستایش را تماشا می کنند.

یکی از چالش های جدید سریال ، حضور مهدی مظفری به عنوان پسر خانوم مظفری است؛ ستایش در برخورد های اخیری که با او داشته عاشقش شده است و خیال می کند پسر همسایه نیز همچون او هوای عاشقی در سردارد.

تا این جای قصه آنچه در قصه نمایش داده شده است ، حکایت از توهم زدن ستایش دارد ؛ اما بعید نیست در قسمت های آینده عشق ستایش نیز به دل مهدی مظفری بیافتد.

شهرام پوراسد در نقش مهدی مظفری پسر خانم مظفری در سریال ستایش ۳ بازی می کند و به احتمال فراوان حضور پر رنگی در سریال ستایش ۳ خواهد داشت. این بازیگر در سال ۱۳۴۷ در تهران متولد شده است.

اطلاعات شخصی شهرام پوراسد

شهرام پوراسد فارغ التحصیل لیسانس تئاتر از دانشگاه آزاد واحد تهران و دوره دیده عکاسی حرفه‌ای است،پس از چند سال عکاسی شهرام پوراسد سپس وارد عرصه بازیگری شد و مدت ها در رادیو نیز گوینده بود.

او فعالیت هنری خود را از دبیرستان با ورود به هنرستان عالی موسیقی شروع کرد و به صورت جدی ویولن می نواخت و همچنان ویلون ساز موردعلاقه‌ اوست و آن را می‌نوازد.

با راهنمایی پدر دوره های حرفه ای عکاسی را ابتدا در ایران و مدتی نیز در آلمان فراگرفت و در سال های ۶۷ تا ۱۳۷۱ در چندین نمایشگاه عکس های خود را به نمایش گذاشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا