اخبار داغ

آیا پسر جواد ظریف تابعیت آمریکایی دارد؟

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

آیا پسر جواد ظریف تابعیت آمریکایی دارد؟

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

اخبار داغ

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

جواد کریمی قدوسی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت:  بنده پاسپورت پسر آقای ظریف را هم دیدم که تابعیت آمریکا دارد و در آنجا متولد شده است، درست است که آقای ظریف در آنجا ازدواج کرده و شرایط ایشان متفاوت است اما چرا زمانی که گفته می شود که فرزندانش تابعیت آمریکا دارند تکذیب می کند.

کریمی قدوسی خاطرنشان کرد: بنده در این سال‌ها بیشترین نفوذ را در این دولت دیدم که متاسفانه اینها نقش جدی در کشور دارند که ما الان شاهد این وضع هستیم.

پسر وزیر مور خارجه کشورمان، «مهدی ظریف» است که «بیزینس اینسایدر» چندی پیش در مورد او نوشته بود که بیش از یک دهه در آمریکا زندگی کرده اما در سال ۲۰۱۳ به ایران بازگشته است.
این وب سایت نوشته بود که مهدی ظریف پیش از بازگشت به ایران در کمپانی های فضایی و مخابراتی مشغول به کار بوده است. این وب سایت آمریکایی ادعا کرده است که مهدی ظریف پس از بازگشت به ایران، درباره سوابق کاری اش در آمریکا اغراق کرده و در حالی که مدعی است برای شرکت معتبر «وریزون» کار می کرده اما این شرکت اعلام کرده او تنها برای یکی از پیمانکاران این شرکت انجام وظیفه می کرده است و نه خود این شرکت.

بیزینس اینسایدر همچنین مدعی شده که مهدی ظریف فرزند وزیر خارجه ایران و احمد عراقچی برادرزاده معاون وزیر خارجه ایران نیز در دانشگاه نیویورک تحصیل کرده‌اند.

mahdizarif1

مهدی ظریف بیش از یک دهه در آمریکا زندگی کرده و در شرکت‌های فضایی و مخابراتی مشغول به کار بوده اما در سال ۲۰۱۳ به ایران بازگشته است. این سایت آمریکایی معتقد است مهدی ظریف پس از بازگشت به ایران، درباره سوابق کاری‌اش در آمریکا اغراق کرده و در حالی که مدعی است برای شرکت معتبر وریزون Verizon کار می‌کرده، اما این شرکت اعلام کرده که مهدی ظریف برای یکی از پیمانکاران این شرکت کار می‌کرده است و نه خود این شرکت.

mahdizarif

 

 

این پست توسط بخش اخبار داغ مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

آیا پسر جواد ظریف تابعیت آمریکایی دارد؟

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا