تلویزیونسریالسریال‌ایرانی

آیا پژمان در سریال دلدار شبکه دو می میرد ؟

مجله اینترنتی کولاک : سریال دلدار قصه ای جذاب و پر تب و تاب است که این شب ها از شبکه دو سما پخش می شود ، داستان سریال دلدار با لا پایین های زیادی داشت و می توان گفت که اکنون دلدار در اوج قرار دارد و  هرشب منتظران زیادی را پای گیرنده های شبه دو سیما می نشاند.

پژمان یکی از قصه های پر ماجرای این سریال است ، پژمان بچه درس خوان مهندسی بود که این روز ها به خاطر بی لیاقتی کارمندش ، پدرش به داغش نشسته است و لباس سیاه عزا را  برتن کرده است .

ماجرای بیمارستانی شدن پژمان از اشتباه بزرگ  شادی آغاز شد ، اگر در همان سال های اولیه شروع کارش در گزینش کارمندانش بیشتر دقت کرده بود شادی را استخدام نمی کرد تا با کارها بچه گانه اش همه آرزو های بزرگش را بر باد دهد .

شادی عشق احمقانه اش راقاطی کار کرد و روز به روز با احساسات کودکانه اش شرکت و دیگر همکارانش را از مسیر اصلی دور نمود .

او با اعتمادی بیجاد به سامان رقم مناقصه را لو داد و کار را برای سامان که می خواست ضربه ای مهلک و سخت به زندگی پژمان وپدرش بزند آسان تر کرد .

پژمان وقتی ماجرا را فهمید سرش داد زد و دعوای شدید ایجاد شد ؛ زمانی که شادی به خانه برگشت و آرش ، خواهر غمگینش را دید غیرتی  و شد و به سراغ پژمان رفت و او را از بلندی پرت کرد و همین ماجرا موجب شد که پژما راهی کما و بیمارسان شود؛ طبق شنیده ها پژمان زنده نخواهد ماند و به زودیمیرد .

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا