تلویزیونسریالسریال‌ایرانی

آیا چاووش در سریال برادر جان شبکه سه می میرد ؟

مجله اینترنتی کولاک : حسام منظور نقش اول و اصلی سریال رمضانی برادر جان را بر عهده دارد ، پیش از شروع سریال برادر جان او محبوبیت بسیار زیادی با نقش آفرینی در سریال بانوی عمارت در نقش شازده ارسلان ه دست آورده بود .چاووش در سریال برادر جان

ارسلان شاهزاده ای پاک و عاشق پیشه بود که دل به  عشق خواهر تاجر سرآمد شهر داده بود و با همه سختی ها به عشق یارش رسید .

اما چاووش برادر جان نقطه مقابل ارسلان بانوی عمارت قرار دارد ، ویژگی های شخصیتی عجیب چاووش او را از همه متمایز و برجسته می سازد .

اولین نکته جذاب شخصیت چاووش نحوه حرف زدن و فن بیانش است ، هر جمله ای را که بر زبان می آورد دل بیننده از تن صدای جذاب و گیرایش می لرزد ؛  چاووش همیشه تیپی مردانه و سنگین می زند و در خوش پوشی از دو برادر دیگرش سرآمد است.

او در طول زندگی اش وظایف مختلفی را بر عهده داشته است ، بار زندگی بر دوشش سنگینی کرد و همین موجب شد در طول مدت زندگی اش دست به کارهایی بزند که شاید گاهی حق کسی را خورده دل کسی را در گوشه از دنیا لرزانده است .

این روزها محور اصلی سریال برادر جان چاووش  و تصمیاتش است ، او در قسمت های اخیر بسیار درگیری دارد و محور اصلی قصده شده است .

اصلا بعید نیست که تصور کنیم نویسنده تصمیم بگیرد برای افزایش جذابیت سریالش دست به قتل نقش اول قصه بزند ؛ این ترفند بسیاری از کارگردانان ایرانی برای جذب مخاطب به سریالشان است .

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا