چهره هاسلبریتی ایرانی

ابراهیم اشرفی همسر ماه چهره خلیلی کیست ؟ + بیوگرافی و نکاتی از زندگی شخصی

ابراهیم اشرفی همسر ماهچهره خلیلی کیست ؟ به همراه بیوگرافی و نکاتی از زندگی شخصی ماهچهره خلیلی و همسرش ابراهیم اشرفی و اطلاعات تکمیلی. ماه چهره خلیلی در ۲۵ فروردین ماه ۱۳۹۳ با ابراهیم اشرفی ازدواج کرد. این زوج با وجود اینکه براحتی میتوانستند در انگلیس فرزند خود را بدنیا بیاورند اما تصمیم گرفتند در ایران بچه دار شوند، آنها یک پسر بنام پرواز متولد سال ۹۴ دارند.

ابراهیم اشرفی همسر ماهچهره خلیلی
ابراهیم اشرفی همسر ماهچهره خلیلی

این بازیگر درباره نحوه آشنایی با همسرش گفته بود: سر یکی از پروژه ها با همسرم که مدیر فیلمبرداری است آشنا شدم و کم کم با هم وارد تعامل شدیم  و بعد از آشنایی باهم ازدواج کردیم.

جالب است بدانید خواستگاری ما از طریق نرم افزار OOVOO برگزار شد. یک لپ تاپ در خانه آقای خلیلی و یک لپ تاپ در خانه ما روشن بود و خانواده ها از این طریق یکدیگر را می دیدند.

ابراهیم اشرفی کیست؟

ابراهیم اشرفی متولد ۱۳ دی ۱۳۵۲ در تهران، فیلمبردار است. ایشان نیز از هنر دور نیستند و بعنوان فیلمبردار و مدیر فیلمبردار فعالیت میکند از جمله کارهای او می توان به فیلم های سینمایی شب بیرون – تنها در چند دقیقه سکوت و … اشاره کرد.

ماه چهره خلیلی متولد ۱۳۵۵ تهران است. وی دارای مدرک فوق لیسانس معماری از دانشگاه اکسفورد انگلستان می باشد. ماه چهره خلیلی دوره بازیگری را در method school در لندن گذراند و در سال ۱۳۸۲ برای اولین فعالیت سینمایی خود جهت بازی در فیلم چشمان سیاه پس از ۲۲ سال به ایران آمد و دوره دیگری از بازیگری و کارگردانی را در مؤسسه سمعی و بصری استاد سمندریان در سال ۸۴ پشت سر گذاشت.

ماه چهره خلیلی نوه دختری پروین سلیمانی در سریالهای «در چشم باد»،« مختارنامه» و« کلاه پهلوی» ایفای نقش کرده است من جمله فعالیت های دیگر وی فیلمسازی فیلم کوتاه و مستند/ داستانی« عید قربان»(مراسم عید قربان از دید قربانی) می باشد که برنده جوایز بسیاری از جشنواره های گوناگون از جمله جشنواره فیلم سان فرانسیسکو ۲۰۰۶ شده است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا