چهره هاسلبریتی ایرانی

اجه یاشار بازیگر نقش کاراجا در سریال گودال کیست؟ | بیوگرافی اجه یاشار + اینستاگرام

اجه یاشار بازیگر نقش کاراجا در سریال گودال کیست؟ به همراه بیوگرافی اجه یاشار بازیگر ترکیه ای همچنین نکاتی از زندگی شخصی عکس و اینستاگرام. ساخت سریال ترکی چوکور (گودال) از سال ۲۰۱۷ آغاز شده است. این سریال در ۳ فصل پخش می شود. بر طبق آنچه برخی از رسانه های هنری ترکیه منتشر کرده اند احتمال اینکه این سریال در فصل های دیگر نیز ادامه پیدا کند زیاد است.

اجه یاشار بازیگر نقش کاراجا در سریال گودال
اجه یاشار بازیگر نقش کاراجا در سریال گودال

سریال گودال محصول Ay Yapim است که از شبکه شو تی وی و شبکه ماه تی وی به زبان فارسی پخش می شود. این سریال محصول سال ۲۰۱۷ کشور ترکیه است و در ژانر درام و اکشن ساخته شده است. از بازیگران شاخص این سریال می توان به آرای بولوت اینملی اشاره کرد که قبلا در سریال روزی روزگاری، نفوذی و حریم سلطان ایفای نقش کرده است. در این سریال همچنین اجه یاشار در نقش «کاراجا» ظاهر شده است.

اجه یاشار (Ece Yaşar) متولد ۱۴ شهریور ۱۳۷۳ در آنکارا؛ بازیگر جوان و مستعد ترک است.اجه از مادری بنام اوموهان ‌و پدری بنام مهمت علی بدنیا آمده است. او فارغ التحصیل رشته ی بازیگری از دانشگاه آنکارا است و در دوران راهنمایی و دبیرستان، درس های باله را در کنسرواتور دولتی دانشگاه حاجی تپه گذرانده است. اجه در ۹ سالگی در کلاس های کاراته شرکت میکرد اما پس از مدتی مادرش تصمیم میگیرد تا او را در کلاس باله ثبت نام کند.

اجه کار بازیگری را با نقش ادا در سریال پرطرفدار کارا سودا آغاز کرد و در کنار افرادی همچون نسلیهان آتاگول، بوراک اوزچویت، هازال فیلیز، ملیسا آصلی پاموک و کان اورگانجی اوغلو به هنرنمایی پرداخت. جدیدترین بازی اجه مربوط به سریال گودال در سال ۲۰۱۸ است. نقش های اصلی سریال گودال را آراس بولوت اینملی و دیلان چیچک دنیز بر عهده دارند.

اجه دوست دارد اوقات فراغت خود را بیشتر در خانه بگذراند و به خواندن کتاب، یوگا و همینطور شهر محل تولدش یعنی آنکارا علاقه ی زیادی دارد. او بصورت مرتب پیاده روی می کند و غذای مورد علاقه اش ماهی است. بازیگر مورد علاقه ی اجه یاشار، کیت بلانشت است. اجه مجرد است. او در سال ۲۰۱۸ با فردی بنام جان مورات اوغلو رابطه داشت اما در حال حاضر خبری از روابط خصوصی او در دسترس نیست.

پیج اینستاگرام اجه یاشار 

instagram.com/ece.yasar

 فیلم ها و سریال های اجه یاشار 

۲۰۱۵ تا ۲۰۱۶- سریال Kara Sevda (کارا سودا یا عشق سیاه) (فصل ۲) در نقش ادا

۲۰۱۸- فیلم سینمایی Direnis Karatay (مقاومت کاراتای)

۲۰۱۸- سریال Cukur (گودال) در نقش کاراجا کوچووالی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا