اخبار داغ

“احمد تن تن” را بشناسید! عامل تجاوز به پسر بچه ها در شوشتر+فیلم مستهجن

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

“احمد تن تن” را بشناسید! عامل تجاوز به پسر بچه ها در شوشتر+فیلم مستهجن

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

حوادث

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

هفته گذشته تصاویری از تجاوز یک مجرم سابقه‌دار به نوجوان ۱۲ ساله در شوشتر منتشر شد که ساعاتی بعد این فرد به نام «احمد تن تن» همراه دو همدستش بازداشت و تحویل مراجع قضایی شدند.

براساس این گزارش متجاوزان از افراد سابقه‌دار بوده‌اند که با تهیه فیلم قصد داشتند مانع از پیگیری خانواده این نوجوان شوند.

گفتنی است، پس از گذشت یک‌هفته از این ماجرا و بازداشت متهمان، برخی افراد اقدام به انتشار تصاویر عمل منافی‌عفت این افراد کرده‌اند که در این زمینه پلیس فتا هشدار داد با عاملان انتشار تصاویر در شبکه‌های اجتماعی برخورد قانونی خواهد شد.

این پست توسط بخش حوادث مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

“احمد تن تن” را بشناسید! عامل تجاوز به پسر بچه ها در شوشتر+فیلم مستهجن

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

۲ دیدگاه

  1. متأسفانه امروز صبح زود باز هم دیدم پسربچه ۶ ،۷ ساله ای تنها ، اومده بود تو صف نونوایی … تورو خدا مراقب بچه هایتان باشید، این طرز تفکر که بچه باید بره بیرون و خرید کنه و بازی کنه و …تا مرد بشه ،کاملاً اشتباهه .این دیوها و هیولاها همیشه بودند و خواهند بود، اگه بچه تو خونه بمونه و افسرده و تنبل و لوس بشه خیلی بهتره تا اینطوری نابود بشه .
    یه خورده به خودتون زحمت بدین و خودتون هم باهاشون بیرون برین ،باهاشون بازی کنید، بهشون آگاهی بدین ، باهاشون صحبت کنید و اجازه بدین مشکلاتشون رو بهتون بگن و یاد بگیرن به هر کسی اعتماد نکنن و به سادگی گول نخورن و از تهدید نترسن .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا