چهره هاسلبریتی خارجی

احمد کایاکسن بازیگر نقش هاکان در سریال ترکی سیب ممنوعه کیست؟ + بیوگرافی و عکس

احمد کایاکسن بازیگر نقش هاکان در سریال ترکی سیب ممنوعه کیست؟ به همراه بیوگرافی و عکس های احمد کایاکسن همچنین آدرس اینستاگرام. مخاطبان ایرانی نیز به شدت از سریال ترکی سیب ممنوعه استقبال کرده و طرفدار آن هستند. سریال سیب ممنوعه یکی از طولانی ترین سریال های درام ترکی است. داستان ساده اما پر کشش این سریال باعث شده تا مخاطبان زیادی ماجراهای هر قسمت از آن را دنبال کنند. این سریال به چند زبان در چندین کشور ترجمه و دوبله شده است.

«سیب ممنوعه» یا yasak elma  محصول سال ۲۰۱۸ کشور ترکیه است و زندگی دو خواهر به نام های زینب و ییلدیز را به تصویر می کشد. زینب و ییلدیز ییلماز دو خواهر هستند که علاقه بسیاری به هم دارند اما رویا و آرزوهای آن در زندگی با هم خیلی متفاوت است. زینپ یک دختر زیبارو است که به شدت پایبند به ارزش‌های اخلاقی است که در یک شرکت به عنوان دستیار مدیر مشغول به کار است.

یکی از کاراکتر های این سریال «هاکان» است که احمد کایاکسن(Ahmet Kayakesen) بازیگر ترکیه ای ایفاگر نقش آن است. کایاکسن متولد ۲۷ سپتامبر ۱۹۸۸ است. این بازیگر در شهر ازمیر متولد شده است. قد احمد ۱۸۴ سانتی متر و وزن او ۷۵ کیلوگرم است.

او از کودکی به تئاتر علاقه داشته و در فعالیت های هنری مدرسه مثل نمایش های تئاتر شرکت می کرده است. احمد کایاکسن فعالیت های بازیگری خود را از سال ۲۰۱۴ و با فیلم سینمایی ” Çılgın Dersane 3″ شروع کرده است. سریال «هرجایی» دیگر سریال ترکیه ست که کایاکسن در آن بازی کرده است.

آدرس اینستاگرام

instagram.com/ahmetkayakesen


داستان قسمت اول تا آخر سریال ترکی سیب ممنوعه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا