چهره هاسلبریتی خارجی

اخبار داغ و خواندنی بالیوود

سمیرا فیض آبادی،مجله اینترنتی کولاک:

سیدارت مالهوترا سه شنبه تولد ۳۴ سالگی‌اش را در کنار دوستان صمیمی‌اش جشن گرفت. کارن جوهر، جکلین فرناندز، سوناکشی سینها، کاترینا کایف، مانیش مالهوترا، کریشما کاپور، گوری خان، آدیتیا روی کاپور، کریتی سنون از جمله مهمانان او بودند.

شاهد کاپور معروف به پسر شکلاتی بالیوود در گفتگویی اظهار کرده که دوست دارد یک بار دیگر با رنویر سینگ همبازی شود. شاهد و رنویر پیش از این در فیلم تاریخی و پرفروش “پادماوات” همکاری کرده‌اند.

فرهان اختر قرار است در فیلم تازه راکش ام پراکاش مهرا که درمورد زندگی یک بوکسور است بازی کند. پیش از این این دو چهره مطرح بالیوود در فیلم “باگ میلکا باگ”‌با یکدیگر همکاری داشتند و فرهان به خاطر بازی در آن فیلم جایزه بهترین بازیگر مرد را از جشنواره فیلم فیر دریافت کرد.

 

 

فریده جلال چهره معصوم و دوست داشتنی بالیوود که همیشه او را در نقش مادرهای دلسوز دیده‌ایم از این موضوع گلایه کرد. او می‌گوید به ما خانم‌ها پا به سن گذاشته فقط نقش مادر پیشنهاد می‌شود در حالیکه که درمورد بازیگران مرد این طور نیست به عنوان مثال آنوپام کر در فیلم جدیدش نقش خوبی بازی کرده است. آنوپاکر در فیلم جدید خود نقش نخست وزیر سابق هند را ایفا کرده است که به زودی اکران خواهد شد.

دیپیکا پادوکن می‌گوید که قصد ندارد نام فامیل خود را تغییر دهد. بعد از ازدواج دیپیکا پادوکن با رنویر سینگ طرفداران آنها منتظر بودند که دیپیکا نام فامیل رنویر را به اسم خود اضافه کند اما او در گفتگویی اعلام کرد که قصد انجام چنین کاری را ندارد. او می‌گوید این موضوع برای آنها اصلا اهمیتی نداشته و هیچ وقت درمورد آن صحبت نکرده‌اند. به علاوه رنویر سینگ نیز گفته که برای بدست آوردن هویت و شخصیت فعلی‌شان زحمت بسیاری کشیده‌اند.

خبر داغ دیگری که در اخبار رنگارنگ سینمای هند به چشم می‌خورد خبر همبازی شدن رنبیر کاپور و دیپیکا پادوکن است. رنبیر و دیپیکا که دوره‌ای با هم نامزد بودند از بهترین و پرطرفدارترین چهره‌های بالیوود هستند و چندین فیلم‌ مشترک موفق در کارنامه خود دارند. این فیلم توسط لاو رانجان ساخته خواهد شد و علاوه بر رنبیر کاپور، آجی دوگان هم در این فیلم حضور خواهد داشت. دیپیکا هنوز حضور در این پروژه را تائید نکرده است.

هفته گذشته نخست وزیر هند، ناراندرا مودی جمعی از بازیگران سینما را دعوت کرد تا به دیدار او بروند و در مورد مسائل فرهنگی و تاثیر فیلم و سینما بر روی مردم با آنها صبحت کنند. سیدرات مالهوترا، رنبیر کاپور، کارن جوهر، وارون داوان، رنویر سینگ، ایوشمان کورانا، عالیا بات، اکتا کاپور، راج کومار رائو چهره جوان و تاثیرگذار حال حاضر سینمای هند جز افراد دعوت شده بودند که با هواپیمای شخصی به دهلی رفتند. حاشیه جالب این سفر کناره‌گیری سیدارت مالهوترا از عالیا و رنبیر بود. قبل از اینکه عالیا با رنبیر وارد رابطه شود، سیدارت و عالیا با هم نامزد بودند و به نظر می‌رسد الان رابطه خوبی ندارند.

 

ریتیک روشن هم چند روز قبل تولد ۴۵ سالگی‌ خود را همراه خانواده جشن گرفت. پدر ریتیک، راکش روشن کارگردان برجسته بالیوود، مدتی است که متوجه شده دچار سرطان گلو شده و هفته گذشته زیر تیغ جراحی رفت و ریتیک در پستی که منتشر کرد گفت که خوشبختانه عمل او موفقیت آمیز بوده و بعد از آن این عکس خانوادگی را در کنار پدر و مادر و پسرانش و دیگر اعضای خانواده‌اش منتشر کرد. ریتیک روشن بازیگر فیلم‌های خاطره انگیزی چون «کاهونا پیار هه» و سری فیلم‌های «کریش» در سال ۲۰۱۴ از همسرش سوزان خان جدا شد اما همچنان رابطه خوبی با هم دارند.


خبر جالب توجه دیگر این است که سلمان خان، ورود بونی کاپور و پسرش آرجون کاپور به خانه‌اش را ممنوع کرده است. ارتباط میان آرجون و مالایکا آرورا خیلی مستحکم‌تر شده اما این موضوع روابط اعضای خانواده آنها با اطرافیان را تحت تاثیر قرار داده است. مالایکا همسر سابق برادر سلمان، ارباز خان بود و ارتباط او با آرجون، سلمان را آزرده خاطر کرده است. در گذشته هم آرجون باعث رنجش سلمان شده بود! آرجون کاپور مدتی با خواهر کوچکتر سلمان، آرپیتا خان ارتباط داشت و وقتی او را ترک کرد سلمان رنجیده خاطر شد. بعد از آن آرجون کاپور با مالایکا که همسر ارباز بود ارتباط صمیمانه برقرار کرده و او که عصبانیت سلمان خان را می‌دید به او اطمینان داد که نگران نباشد و موضوعی وجود ندارد اما گفته می‌شود که آرجون دلیل جدایی ارباز خان و مالایکا آرورا بوده است. و حالا که رابطه آن دو علنی شده و قوت پیدا کرده، سلمان خان ورود آرجون و حتی پدرش بونی کاپور را به ملک شخصی خود ممنوع کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا