اخبار داغ

ادعای جنجالی پدر دانش آموز: مدیر و یک معاون دیگر در تجاوز شریک بودند!

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

ادعای جنجالی پدر دانش آموز: مدیر و یک معاون دیگر در تجاوز شریک بودند!

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

اجتماعی

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

ماجرای آزار و اذیت جنسی بیش از هشت دانش‌آموز پایتخت در دو هفته گذشته از سوی خانواده آنها خبرساز شد؛ در این حادثه که در یکی از دبیرستان‌های پسرانه غیردولتی منطقه ۲ شهر تهران رخ داده است، معاون انضباطی مدرسه بیش از هشت دانش‌آموز را مورد اذیت و آزار قرار داده است.

در همین خصوص پدر یکی از دانش‌آموزان آزاردیده دبیرستان پسرانه معین منطقه ۲ تهران که نخواسته نامش فاش شود،‌ به روزنامه سازندگی گفته که به‌خیال خودمان فرزندمان را در یک مدرسه غیرانتفاعی خوب ثبت‌نام کردیم.

▫️غافل از این‌که در این مدرسه قرار است چنین اتفاقاتی بیفتد. ماجراهایی که رخ داده خیلی تلخ است و اصلا نمی‌دانم باید چه‌طور بگویم‌شان.

▫️در این مدرسه، معاون‌آموزشی مقطع متوسطه،‌به اتفاق مدیر و معاون پرورشی،‌به صورت یک اکیپ به بچه‌ها تجاوز می‌کردند. تجاوز مستقیم به چندنفر از بچه‌ها انجام‌شده که در روانکاوی اعلام کرده‌اند و در چندمورد دیگر بچه‌ها را به عمل جنسی وادار می‌کرده‌اند.

▫️مدیر مدرسه می‌گوید بی‌خبر بودیم در حالی که ما معتقدیم دروغ می‌گوید چون در همان زمان دوربین آن کلاس‌ها را خاموش می‌کردند…

▫️این‌طور که من مطلع شده‌ام مدیر مقطع متوسطه اول، دریک مدرسه دیگر هم چنین پرونده‌ای داشته و اخراج شده، بعد آمده و این‌جا شده مدیر. اگر این موضوع آن زمان مطرح می‌شد، حال چنین اتفاقی نمی‌افتاد.»

این پست توسط بخش اجتماعی مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

ادعای جنجالی پدر دانش آموز: مدیر و یک معاون دیگر در تجاوز شریک بودند!

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

۲ دیدگاه

  1. خبر فوق تاسف انگیز هست برای والدین و اساتید و معلمین و رعسای آموزش پرورش و وزارت علوم و وزیر آموزش و برای مسولین نظام جمهوری اسلامی ایران!
    موضوعی رو باید اشاره کنم و اونم اینه رادیو و تلویزیون داخلی ایران چند کانال و شبکه و موج رادیو در اون هست و چند شبکه رسانه ای داریم؟! چزا بنده هیچ وقت ندیدم و نشنیدم از دوزان نوجوانی تا الان که در سن بزرگسال و والد هستم نشنیدم در خصوص:: موضوع جنسی، معرفی دستگاه تناسلی زن و مرد و نحوه تولد شکل گیری نطفه تا تولد و مراقبت جنسی بعد از زایمان. و..
    دوران تحصیلی مقطع راهنمایی ما فکر میکردیم بچه نوزاد از ناف مادر بدنیا میاد!

    نه از پرده بکارت جنسیت زن چیزی میدونستیم نه از تحوه ی تحریک جنس مذکر نر پسر و مرد،

    چرا باید غربی ها با عکس و فیلم و.متنهای جنسی نامشروع شون به ما خاورمیانه و.ایرانی های مسلمون معرفی غرایز جنسی کنند ، بشخصه خودم پدر و مادر روشنفکر و.با سواد کارشناسی که نداشتم ! و والدینم توی زمینه ی تعلیم و تربیت معمولی و رسیدگی به پوشاک و خوراک و آرامش زندگی خانوادگی که کم هم میگذاشتند از خریدن اسباب بازی یک عروسک شاهدم که دریغ میکردند. حالا چطور میخواستند رمز و.راز مشروع تولد نوزاد و.نحوه ی ازدواج عروس و داماد رو به ما داوطلبانه .بگن! ما فقط ازدواج رو.در سفیدی لباس عروس و کت و شلوار دامادی میدیدیم در مراسمهای فامیلی همسایگی!
    هیچی نمیدونستیم از مهارت زناشویی و.جنسی و…. آیا در زمان تغییر نظام شاهنشاهی به جمهوری اسلامی نباید آموزش و پرورش و مدیران و بزرگترها به این موارد توجه کافی و.جامعی میکردند تعلیم و تربیت مدارس دوره ی ما شستی ها، فقط به دروغ نگفتن خلاصه میشد و دزدی نکردن و حفظ حجاب و خنده نکردن در پیش نامحرمان و لباس رنگی نپوشو و مانتو کیمینو گناست و …… نرقصیدن توی جمع مختلط و… همینا!
    بعد که در این ۲ دهه موبایل و اینترنت و ماهواره اومد موج و طوفان انقلاب جنسی غرب ریزش به ایران فقط جمهوری اسلامی کرد!
    تلگرام اینستاگزامم که پلیس مجازی و مقررات و قوانین نداشت دامن زد به تغیان طغیان جنسی در ایران!
    اینا رو.گفتم بگم :: فرزند ندارم اما اگر داشتم با دوست بودن با فرزندم و مشاوره در مرکز دکتر متخصص زنان و دکتر مردان براحتی میتوان از طریق اسلاید نقاشی آموزش چند ساعته تمام امور ازدواج و فلسفه ی اون و زایمان و مراقبتهای پس از زایمان و مراقبتهای جنسی قبل و.یعد از ازدواج و حفاظت از اندام خصوصی را به بچه تعلیم درست داد انتخاب همنشینان و دوستان و انتخاب مدرسه ی فهیم و پرهیزکار میتوان از فرزنذ مزاقبت همیشگی کرد تا فرزند به آامادگی ازدواج برسد به تغذیه حلال جنسی و عاطفی از شریکش نایل شود!
    خودم بشخصه با جهل جنسی ازدواج کردم جهل از جنس مخالف، ازدواج موفق و.با رضایتی هم ندارم، تولید درد فقط شده و و درد خانه پدری تبدیل به درد خونه ی شوهری شده و میسازم به این سرنوشت .. .در دوران خردسالی تا ۲۰ سالگی یک فیلم را درسینمای ایران ندیدم به اتفاق والدینم .. که اگر فیلم خوب و آموزنده میدیدم بسیار رشد فکری میکردم در همون سن خاص نوجوانی یا جوانی. …
    بچه گناهی ندارد والد مراقبت ذهنی و فیزیکی از اولاد باید نماید در این زمونه ی با پیشرفت تکنولوژی و با سواد اکثر مردم جامعه ایران هر گونه تخلف و تجاوز و جنایت و طلاقهای از روی جهل جنسی فاجعه است برای مملکت ما و.سقوط مدیریت حکام جمهوری اسلامی را نشان میدهد باید تکان و تحولی بزرگ در این مورد مهم در نظام اموزی مدیریتی صورت پذیرد! افراط و تغریط و حیای نابجا و جهل عمومی و خصوصی باعث بدبختی خانواده ها و هر فرد از جامعه فرهنگ خواهد شد و متاسفانه توهین به مقدسات دین اسلام و.کتاب مقدس قرآن در جامعه ی مدعی ی اسلامی!

    در این زمونه بچه خردسال نوجوان و جوان را تنهایی به خرید تا نونوایی نمیتوان فرستاد!
    نمیتوان تنها به همسایه یا فامیل سپرد!
    نمیتوان تنها برایش آژانس و تاکسی گرفت!
    نمیتوان تنها در خانه گذاشت با دوستانش در میهمانی…سفر، … نمیتوان اعتماد کرد نه به بچه نه به مدرسه نه به مدیریت فعلی جامعه… و به بازار . پلیسها و بازرسلن و نحوه مدیریت ادارات و مدارس، بسیار تاثیر گذار والدین در اعتماد یا بی اعتمادی ست! باعث ناامنی لحظه ای شده! که امانت فرزند را والدین ایرانی باید همیشه مراقبت کنند تا زمان ازدواج…….

  2. وای چه خبر کثیفی ست! و تاسف انگیز! بنظرم تمامی شاغلین مسولین سیاسی دولتی و مردم شاغل خصوصی عمومی بازاری باید چکاب زوانشناسی شوند کلیه ی شاغلین! تست سلامت جنسی هم ازشون گرفته شود تا اقدام به معصیت نکنند!
    خدایا بجه ها! بلای بزرگی ست! معلم فاسق مدیر فاسق معاون و رییس فاسق رو سنگسار کنند این مسعله تکرار نمیشود!
    در میدانی سنگ سار شوند توسط متقین! کودکان خردسال تا نوجوان را در محل سنگسار نبرند تا ذهنشان آسیب انتقام نبیند! فقط بزرگسالان سنگسار کنند فاسقین زا! مجازات کمی است دار زدن! سنگسار چاره اش هست تا نقره داغ شود جامعه از ازرازل تخصیلکرده ی روانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا