چهره هاسلبریتی خارجی

ادل چطور لاغر شد ؟ | عکسی از لاغری عجیب ادل خواننده مشهور

ادل چطور لاغر شد ؟ عکسی از لاغری عجیب ادل خواننده مشهور انگلیسی به همراه نکاتی از زندگی شخصی این خواننده را در این مطلب بخوانید. لاغری عجیب ادل خواننده محبوب ترند شبکه های اجتماعی شده و بسیاری راجع به آن صحبت می کنند. این خواننده خوش صدا که طرفداران زیادی دارد، با لاغری عجیب خود بسیاری را شوکه کرده است.

ادل چطور لاغر شد
ادل چطور لاغر شد

کاهش وزن آسان نیست ولی خواننده بریتانیایی و ستاره بین المللی ادل توانسته است با کمک نوعی ورزش بیش از شش کیلوگرم وزن کم کند. اخیرا عکس های لاغری ادل تبدیل به یکی از سوژه های جنجالی شده است.

اخیرا پس از شرکت ادل در کنسرت گروه Spice Girls و منتشر شدن عکسی از تغییر قابل توجه او در کنار دیگر اعضای این گروه، لاغرتر شدن وی تبدیل به یکی از سوژه های داغ رسانه ها شده و  به گزارش پرشین وی گمانه زنی های مختلفی پیرامون علت و چگونگی آن به وجود آمد.

ادل ادکینز ۳۱ ساله که به عنوان یکی از بهترین صداهای عصر حاضر شناخته می شود ظاهرا به ورزش “پیلاتس” رو آورده و بر طبق گزارش ها برای این کار با دوستش ایدا فیلد ۴۰ ساله (همسر رابی ویلیامز) همراه شده است.

ادل لائوری بلو ادکینز در ۵ می ۱۹۸۸ در شهر ناتنهام واقع در شمال لندن به دنیا آمد. مادرش «پنی ادکینر» بریتانیایی است و در نوجوانی او را به دنیا آورد. پدرش «مارک اوانس» اصالتا اهل یکی از ایالت های کشور ولز است، زمانی که ادل ۲ ساله بود، پدرش خانواده را ترک کرد و مشخص نیست به کجا رفته است.

از کودکی به خوانندگی بسیار علاقه مند بود، به همین دلیل وقتی تنها ۴ سال داشت با صدای شگفت انگیز خود خواندن را آغاز کرد. بنا به گفته خودش گروه دختران ادویه، علاقه و اشتیاق بیشتری برای خوانندگی در او ایجاد کردند به گونه ای که جایگاه فعلی خود را مدیون این گروه می داند.

گروه دختران ادویه شامل ۵ تن از دختران خواننده و رقصنده به نام های گری، ویکتوریا، اما، ملانی c و ملانی B در انگلستان است که شهرت فراوانی دارند. ادل پس از سپری کردن دوران تحصیل خود، از مدرسه هنرها و صنایع اجرایی بریتانیا فارغ التحصیل شد.

در سال ۲۰۰۶ پس از فارغ التحصیلی ادل، ایکس ال رکوردینگز (ناشر موسیقی مستقل بریتانیایی) یک قرارداد ضبط را با او به امضا رساند. ادل در سال ۲۰۰۷ موفق به دریافت جایزه منتخب منتقدان بریت شد و در نظرسنجی سال ۲۰۰۸ برنده ی صدای بی بی سی شد. آلبومی های ۱۹، ۲۱ و ۲۵ مشهورترین آلبوم های ادل هستد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا