چهره هاسلبریتی ایرانی

اردشیر احمدی همسر سارا خادم الشریعه کیست؟ +عکس عروسی | بیوگرافی اردشیر احمدی

اردشیر احمدی همسر سارا خادم الشریعه کیست ؟ به همراه عکس عروسی همچنین زندگینامه کامل و بیوگرافی اردشیر احمدی همسر سارا خادم در اینجا. خبر جالبی بود: ازدواج کارگردان برخی از کلیپ های امیر تتلو از جمله کلیپ انرژی هسته ای روی ناو ارتش ایران با قهرمان شطرنج بانوان ایران! صحبت از ازدواج اردشیر احمدی با سارا خادم الشریعه است که تعجب بسیاری را بر انگیخت!

سارا خادم‌الشریعه در تهران و در ۲۰ اسفند ماه سال ۱۳۷۵ به دنیا آمده است. این بانوی ورزشکار قهرمان شطرنج کشور است که به درجه استاد بزرگی رسیده و یکی از بزرگان این رشته ورزشی می باشد.

بیوگرافی اردشیر احمدی

اردشیر احمدی (۱۳۶۸ اصفهان) سازندهٔ ویدئوهای فارسی در رابطه با مسائل مربوط به ایران و ایرانیان است. آثار او از طریق وب‌گاه کلام تی وی، یوتیوب و وب‌گاه شخصی‌اش منتشر می‌شود. وی که اصالتاً اهل اصفهان است از کودکی به کانادا مهاجرت کرد و تحصیلات خود را در رشتهٔ فیلم و سینما به پایان رساند. «آشپزی در سه سوت»، «از ونکوور تا لوس‌انجلس» و «برنامه ذره‌بین» چند نمونه از سری برنامه‌های وی بوده‌است. استفاده از لهجهٔ اصفهانی و گریزمایه‌های طنز از خصوصیات کارهای اردشیر احمدی است.وی همچنین چند نماهنگ امیر تتلو از جمله انرژی هسته ای کارگردانی کرده است.

از کارهای معروف اردشیر احمدی، یک ویدئوی پنج دقیقه‌ای است که حیوانات مختلف در آن فارسی صحبت می‌کنند. این ویدیو در بین کاربران ایرانی در اینترنت بسیار محبوب بوده‌است و صدها هزار بازدید کننده داشته‌است.او هنگامی که ۱۸ ساله بود، با خودروی شخصی و دوربین دستی اش از ونکوور راهی لوس آنجلس شد تا مستندی از جامعهٔ فرهنگی هنری ایرانیان در لوس آنجلس تهیه کند.

وی به سراغ بزرگترین و فعال‌ترین مدیران شبکه‌های ماهواره‌ای از جمله علیرضا امیرقاسمی، حمید شب‌خیز، شهرام همایون و نادر رفیعی رفت و آن‌ها را به شدت مورد انتقاد قرار داد. در این برنامه اردشیر احمدی با بسیاری از چهره‌های شناخته شده ایرانی در لوس آنجلس گفتگو می‌کند و از هر کدام آنها انتقاد شدیدی می‌کند. در گفتگو یی با گروه رپ بنام فارز چنان پرسش‌های انتقادی در میان می‌گذارد که باعث فرو پاشی این گروه می‌شود.

اردشیر احمدی به همه مهمانان فارسی زبان خود در برنامه اش امکان سخن می‌دهد، حتی در صورتی که از آنها بسیار انتقاد می‌کند. با این کار در برنامه از ونکوور تا لوس آنجلس فساد در میان چهره‌های شناخته شده ایرانی در لوس آنجلس را نشان می‌دهد. او در مصاحبه اش با مجله گوناگون عنوان کرد که به علت شکایت‌ها و مشکلات حاشیه‌ای از ادامه دادن به این مجموعه صرف نظر کرده‌است اما با این حال او با برنامه‌ای دیگر تحت عنوان ذره بین بازگشت و دوباره به انتقاد از جامعه هنری پرداخت. وی هم اکنون در حال ساخت برنامه «جعبه سیاه» که در آن با چهره های سرشناس مصاحبه می کند.

در اواسط سال ۹۴ خبر فیلم جنجالی «اشتباس» به نویسندگی و کارگردانی اردشیر احمدی در رسانه‌ها منتشر شد.این فیلم در ارتباط با زندگی شخصی و فعالیت‌های بابک زنجانی بود. وی پس از چند ماه هنگامی که فیلم در مرحله تولید بود، از توقیف این فیلم خبر داد.

وی در تاریخ ۲۰ دی ماه سال ۹۳ یک روز پس از سفرش به اصفهان توسط مأموران وزارت اطلاعات دستگیر و مستقیماً به زندان مرکزی غولومخواست منتقل می‌شود. او پس از ۳ ماه با قرار وثیقه از زندان آزاد شد.

برخی برنامه‌های ساخته شده

آمریکا و کانادا

آشپزی در سه سوت
سریال از ونکوور تا لوس آنجلس
مجموعه گزارش‌های المپیک زمستانی در ونکوور کانادا
ذره‌بین (برنامه تلویزیونی)

در ایران

مجموعهٔ از ونکوور تا اصفهان
مجموعهٔ از زیر زمین تا بام طهران
مستند زدبازی
کارگردانی نماهنگ انرژی هسته‌ای با اجرای امیر تتلو
کارگردانی نماهنگ شهدا با اجرای امیر تتلو
کارگردانی نماهنگ با تو با اجرای امیر تتلو
کارگردانی نماهنگ نگفته بودی با اجرای امیر تتلو
کارگردانی نماهنگ تو تو دیده من نیستی با اجرای امیر تتلو
ساخت و کارگردانی برنامه اینترنتی جعبه سیاه

اردشیر احمدی همسر سارا خادم الشریعه کیست
اردشیر احمدی همسر سارا خادم الشریعه کیست

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا