سرگرمی

ازدواج با مرد متولد آذر چگونه است؟

مرد آذر ماهی چگونه جذب افراد دیگر ماهها می شوند؟

مجله اینترنتی کولاک: مرد متولد آذر ویژگی های خاص و منحصر به فردی دارد که شاید شما ندانید اگر به دنبال راههای جذب مرد متولد آذر هستید در اینجا متوجه می شوید که مرد متولد آذر از چه زنی خوشش میاد و روش جذب مردان آذری را بلد خواهید شد.

راههای جذ‌ب مرد متولد آذر

اگر می خواهید به شما توجه کند ، باید وانمود کنید به او توجهی ندارید . این مسئله در مورد کلیه متولدین برجهای آتش صادق است . یادتان باشد او شکارچی منطقه البروج است و در چذب دختران استادی قدیمی است . طوری رفتار کنید که شما را با هوش و علاقمند به یادگیری بداند و با او نرد عشق ببازید. از آنجا که گاهی مرد متولد آذر و شریک او در شروع آشنایی تعریف درستی از روابط خود ندارند . این رابطه سالهای سال از نقطه شروع فراتر نمی رود . اما وقتی ابعاد دیگری از وجود هم را کشف کنند، روابط دوستانه شان رشد می کند .

روش جذب مردان آذری

هرگز با افکار « انقلابی » او مخالفت نکنید و یادتان باشد که پس از ازدواج با مرد متولد آذر که تحت تأثیر صورت فلکی کماندار است، بیش از هر زن دیگری در معرض خطر طلاق و از دست دادن شوهر خود قرار گرفته اید، وقتی دیدید که او کمان خود را در دست گرفته و تیرهایش را یکی پس از دیگری به سوی هدفی غیرممکن رها می کند، بهترین کار آن است که فکر خود را به موضوع دیگر معطوف سازید و ان وقت در یک شب عاشقانه خواهید دید که صادقانه به شما می گوید: به راستی همسر ایده آلی برای او هستید.

 

اغلب مردان متولد آذر به طرز و حشتناکی از تشکیل دادن خانواده امتناع دارند، اغلب آنه ها به خاطر اینکه اعضای خانواده او هستند، آنها را دوست دارد و به همین دلیل همیشه بین ایشان و سایر اعضای خانواده مثل خواهران، برادران، پدر و مادر نوعی جدایی آشکار مشاهده می گردد. او درست مثل متولدین ماههای دیگر با پدر و مادر و برادر و خواهر خود رفت و آمد می کند و نسبت به آنها علافقه مندی نشان می دهد، اما هرگز مایل نیست و اجازه نمی دهد که آن ها در زندگی خصوصی او دخالت بکنند. شما هم اگر زن عاقلی باشید، می توانید از این موضوع سرمشق خوبی بگیرید و هرگز به دنیای خیلی اختصاصی او قدم نگذارید.

از جمله چیزهای عجیبی که باید در منزل یک شوهر متولد آذر داشته باشید، یک چمدان کاملا آماده برای مسافرت است زیرا بدون شک مسافرت های زیادی انجام خواهید داد. شما در این مسافرت ها می توانید با خیال راحت سگ و گربه خود را هم همراه ببرید زیرا شوهرتان عاشق حیوانات است. در این مسافرت ها او خواهان آزادی بیشتری است، پس با کمال سخاوتمندی بر تعداد شب هایی که او می تواند بیرون بماند، بیفزایید و طبق معمول یادتان باشد که صبح روز بعد سئوالی درباره صداقت و وفاداری او نکنید.

چگونه مرد متولد آذر را عاشق خود کنیم؟

مرد متولد آذر شما یک موجود احساساتی است اولین عشق واقعی او همراه جای خاصی درقلب او دارد بدست آوردن او آسان است ونگهداشتنش مشکل دانستن این موضوغ بخصوص برای شما مهم است که او به چه چیزهایی علاقه ندارد به این ترتیب می توانید خودتان را دقیقا به قالب زنی که او جستجو می کند او کمی بد خلق است وبه آسانی افسرده می شود شما به وسیله شادی درونی خود می توانید به او کمک کنید . از نظر هوش بسیار سریع است وفکرش تمام مدت کار می کند او به آسانی خسته می شود وبه شما هرگز نباید زمانی که احتیاج ومیل به استراحت دارد اورا وارد به کار کنید او از شنیدن جزئیات درمورد هر موضوعی متنفر است ومردمی را که به نحو خسته کننده ای راجع به خودشان صحبت می کنند دوست ندارد . برا یش ناخوشایند است که دراجتماعات بزرگ شرکت کند وبخصوص از جو اغتشاش وهرج ومرج درخانه خشمگین می شود . به هر حال او مهمانی های کوچک رادوست دارد جایی که بتواند تمرکزش را روی شما حفظ کند او لباسهای جالب را که از پارچه های خوب با طرحهای هنرمندانه درست شده است دوست دارد.

راجع به بد زبانی و نحوه سخن گفتن او باید گفت که مقصود خود را به راستی شبیه تیرهایی که صورت فلکی او یعنی « کماندار» در چنته دارد، بیان می دارد. یعنی بدون سیاست و ملاحظه کلمات را از چله کمان دهان رها می سازد. کلام او ممکن است درست مانند این تیر قلب شما را جریحه داز کند، اما اگر قدری مقاومت به خرج دادید و به آن عادت کردید، ‌آن وقت تا آخر عمر از قرار داشتن در جوار مرد متولد آذر که دل و زبانش یکی است، چنان احساس آرامشی خواهید داشت که بی شک برای بسیاری از زنان رشک آفرین خواهد بود. یکی از اشکالات بزرگی که مرد متولد آذر با آن مواجه است، پیدا کردن و بکار بردن لغات مناسب در موقع حرف زدن است. در نتیجه اغلب مجبور می شود گفته های خود را با جملات دیگری حل و اصلاح کند.

مرد متولد آذر از چه زنی خوشش می آید؟

برای مثال او ممکن است در یک گردش عاشقانه در زیر مهتاب با لحن مؤثری به شما بگوید: « عزیزم، بدون شک تو مناسب ترین زنی هستی که یک مرد ممکن است به عنوان دوست خود انتخاب کند» سپس با مشاهده آثار عصبانیت در قیافه شما با دستپاچگی اضافه می کند که : « آخر عزیزم، مرد وقتی اقدام به گرفتن دوست دختر می کند که زنش پیر و زشت شده است»، آن وقت سعی می کند زیباترین دختران دنیا را برای معشوقه بودن پیدا کند. به هر صورت اگر این اصل مهم خاصی نیست و به هیچ عنوان مایل به آزرده خاطر ساختن کسی نمی باشد، آن وقت می توانید با خیال آسوده در جوار او قرار بگیرید و از داشتن نامزد یا همسر صادقی چون او لذت ببرید. از نظر امور عاطفی باید بگویم که عشق در قلب او نه تنها به کندی صورت می گیرد بلکه هرگز نمی تواند شور عشق به اعماق آن برسد اما شما می توانید به همین رسوخ سطحی اعتماد کامل داشته باشید، اگر شما به دورویی هایی که در برخی مردان وجود دارد واقف باشید، آن وقت می بینید که خداوند با قرار دادن یک مرد متولد آذر در سر راه شما چه نعمتی را به شما ارزانی داشته است، آن وقت دیگر وقتی او از عشق های قدیم خود یا خاطرات خوش گذشته خویش برای شما صحتب می کند . یا گاهی با زخم زبان شما را کمی می آزارد، قلبا ناراحت نمی شوید.

 

دخترها و در دوستی خود با مرد متولد آذر اغلب دچار اشتباه می شوند و رابطه خود را خیلی جدی تر از آنچه که واقعا هست فرض می کنند و این امر بالطبع منجر به قضاوت های ناروایی درباره او می گردد، اما در اینجا نیز شانس معروف به کمکش می آید و دیری نمی گذرد که این دخترها پی می برند اشتباه از ایشان بوده و او نظر خاصی از این دوستی نداشته است. دمدمی مزاجی او در روابط عاشقانه ای که در دوران تجرد و جوانی با جنس مخالف بر قرار می سازد، به خوبی مشاهده می گردد و به قول معروف هر روز با یکی سر می کند و اگر در این میان کسی پیدا شد که این رابطه را جدی گرفت و خواست قدمی فراتر بگذارد، به احتمال قوی از عکس العمل طنز آمیز او افسرده خاطر می گردد.

منبع: سماتک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا