اخبار داغچهره هاسلبریتی ایرانی

ازدواج همایون شجریان و سحر دولت شاهی لو رفت + عکس

به گزارش پایگاه خبری کولاک نیوز، برخی از عکس ها و شواهد بر این باور هستند که شایعه ازدواج همایون شجریان و سحر دولت شاهی واقعیت دارد و سرانجام در مراسم سوگواری محمدرضا شجریان لو رفت.

برخی رسانه‌ها نوشته‌اند دیگر باید خانم سحر دولتشاهی را عضوی از خانواده فرهنگی شجریان بدانیم. شایعه ازدواج وی با همایون از حدود دو سال پیش در فضای مجازی مطرح شده و در روزهای اخیر به صورت گسترده‌تری به آن پرداخته شده است.

به گزارش خبرنگاران ، ماجرا از آن قرار است که سحر دولت شاهی پست مشترک خانواده شجریان را برای درگذشت خسرو آواز ایران در صفحه‌اش منتشر کرد و در مراسم اقامه نماز و مراسم تشییع پیکر استاد شجریان نیز در کنار همایون و خواهرانش، افسانه و مژگان بوده است.

ازدواج همایون شجریان و سحر دولت شاهی

همچنین آن گونه که سحر دولت شاهی و برخی از هنرمندان با انتشار استوری‌هایی در اینستاگرام فاش کرده‌اند سحر دولت شاهی با خودروی شخصی همایون شجریان و در کنار افسانه، رایان و مژگان برای خاکسپاری استاد شجریان به مشهد سفر کرده است.

اما در نهایت تصویری که از مراسم خاکسپاری منتشر شد با قوت بیشتری به ما می‌گوید که سحر دولتشاهی و همایون شجریان ازدواج کرده‌اند. تصاویر عکاسان، خانم بازیگر را در خودروی شخصی همایون نشان می‌دهد…

عکس های همایون شجریان و سحر دولت شاهی در مراسم خاکسپاری خسروی آواز ایران…

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا