موسیقیموسیقی ایران

از آهنگ جدید بنیامین چه خبر؟!

مجله اینترنتی کولاک: بنیامین بهادری چند سال قبل با انتشار چند قطعه پر طرفدار تبدیل به خواننده پر طرفداری در میان نسل جوان شد. او انتشار قطعات موسیقی و آلبوم های خود را ادامه داد و طی این مدت با حواشی مثل تصادف منجر به فوت همسر اول و ازدواج با همسر دومش دست و پنجه نرم کرد. حالا اما این خواننده پر مخاطب چند سالی است کمکاری پیشه کرده و طرفداران خود را در انتظار باقی گذاشته است.

آهنگ جدید بنیامین کی منتشر می شود؟
آهنگ جدید بنیامین کی منتشر می شود؟

چهار سال از آخرین فعالیت بنیامین بهادری در زمینه انتشار آلبوم می‌گذرد. قطعه پرحاشیه “کبیر” آخرین تلاش موسیقایی این خواننده در سال ۹۶ بود. هرچند به گفته خودش، این قطعه در سال ۹۳ ضبط شده است.

بعد از آن، برخلاف روزهای پرخبر او در حوزه زندگی شخصی‌اش، از فعالیت جدید این خواننده در دنیای موسیقی خبری نبود تا این که اعلام شد او قرار است مجری برنامه جایگزین مناسبتی ماه عسل به نام “ماه ماه” باشد که البته این برنامه هم به سرانجام نرسید.

به گفته مدیر برنامه‌های این خواننده، فعلا از فعالیت مجدد بنیامین بهادری در زمینه موسیقی هم خبری نیست. سلیم احمدی در ادامه درباره امکان از سرگیری فعالیت بهادری به خراسان گفت: ” او ترجیح می‌دهد مدتی در سکوت خبری باقی بماند. بنیامین قطعه و آلبوم جدیدی در دست تولید ندارد و فعلا قصد تولید اثر جدیدی را هم ندارد.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا