سریالسریال‌ایرانی

“از سرنوشت۲” پر بیننده ترین سریال تلویزیون در اسفند ۹۸

سریال “از سرنوشت” پر بیننده ترین سریال تلویزیون در اسفند ۹۸ شناخته شد. معرفی برنامه های پر مخاطب سیما در اسفند ماه سال ۹۸ را در این مطلب بخوانید. نظرسنجی مرکز تحقیقات صداوسیما نشان می‌دهد در نیمه اول اسفند امسال ۷ /۴۳ درصد از پاسخگویان حداقل بیننده یکی از سریال‌های جدید «از سرنوشت»، «سرگذشت»، «هشدار برای کبری ۱۱»، «روزگار»، «میانبر» و «سوریخ» بوده‌اند.

پر بیننده ترین سریال تلویزیون در اسفند
پر بیننده ترین سریال تلویزیون در اسفند

این نظرسنجی حکایت از آن دارد که در این بازه زمانی در میان مجموعه‌های جدید تلویزیونی که از شبکه‌های مختلف سیما روی آنتن می‌رود، سریال از سرنوشت شبکه دو با ۲۵ درصد بیننده، پربیننده‌ترین مجموعه تلویزیونی بوده است.

در رتبه بعدی پربیننده‌ترین سریال‌های نیمه اول اسفند، مجموعه تلویزیونی «سرگذشت» شبکه یک قرار دارد که توانسته در این مدت ۳ /۲۰ درصد مخاطب داشته باشد. مخاطبان، از این سریال هم ۷ /۸۷ درصد در حد «زیاد» رضایت داشته‌اند.

«هشدار برای کبری ۱۱» شبکه پنج با ۱ /۲۰ درصد، «روزگار» شبکه سه با ۱ /۹ درصد، «میانبر» شبکه پنج با ۱ /۳ درصد و «سوریخ» شبکه سلامت با ۱ /۲ درصد بیننده، رتبه‌های بعدی را در آمار بیننده به خود اختصاص داده‌اند.

در این نظرسنجی، ۲۳ سریال تکراری هم که در این مدت بازپخش شده‌اند، مورد بررسی قرار گرفته است و مشخص شده سریال «دلنوازان» شبکه آی‌فیلم با ۷ /۸ درصد بیننده، پربیننده‌ترین سریال در بین سریال‌های تکراری بوده است. «در حاشیه ۲» و «خداحافظ بچه» همین شبکه هم هر کدام با ۴ /۸ درصد بیننده در رتبه دوم قرار دارند و «خانه به دوش» شبکه یک با ۴ /۶ درصد بیننده در رتبه سوم میزان بیننده ایستاده است.

نظرسنجی مرکز تحقیقات صداوسیما که در پایتخت و ۳۲ شهر دارای مرکز صداوسیما انجام شده، نشان می‌دهد ۸ /۵۹ درصد پاسخگویان سریال‌های «ایرانی» و ۸ /۱۵ درصد سریال‌های «خارجی» را می‌پسندند. از میان گونه‌های مختلف سریال‌ها هم گونه «خانوادگی» (۱ /۴۷ درصد) و «طنز و کمدی» (۴۰ درصد) بیشتر مورد علاقه مردم است.


اسامی بازیگران سریال از سرنوشت + خلاصه داستان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا