سریالسریال‌ایرانی

اسامی بازیگران سریال خواب زده+خلاصه داستان و عکس بازیگران

در این پست خبری به معرفی بازیگران سریال خواب زده و داستان این مجموعه پرداخته ایم. سریال خواب زده جدیدترین اثر سیروس مقدم کارگردان نام آشنای سریال های تلویزیونی است. تهیه کنندگی این سریال را همسر سیروس مقدم یعنی الهام غفوری بر عهده دارد. زوجی که طی سالهای اخیر سازنده دنباله سریال های پایتخت بوده اند. نویسندگی این مجموعه را سعید نعمت الله بر عهده دارد. «خواب زده» اولین سریال سیروس مقدم و سعید نعمت اله در ژانر وحشت است.

این سریال در سه فصل برای شبکه نمایش خانگی ساخته می شود. خواب زده اولین سریال مقدم و نعمت اله در ژانر وحشت به شمار می‌رود‌ که اغلب بازیگران آن نیز از بازیگران سینمایی هستند.

خواب زده ها کاری بسیاز متفاوت با کارهای دیگر سیروس مقدم است که بر خلاف پایتخت که طنز بود و سریال نرگس که در موضوع خانوادگی و اجتماعی بود ، در ژانر وحشت ساخته می شود.

اسامی بازیگران سریال خواب زده

علیرضا شجاع نوری، لادن مستوفی، ریحانه پارسا، امیرعلی دانایی، پریوش نظریه، مهدی سلطانی، سام درخشانی، ایرج نوذری، سیما بابایی و فرید سجاد حسینی از جمله بازیگران اصلی این مجموعه هستند که جلوی دوربین مقدم رفته اند.

عوامل این سریال عبارتند از:

تهیه کننده : الهام غفوری، کارگردان : سیروس مقدم، نویسنده : سعید نعمت الله، مشاورپروژه: مهدی فرجی، مدیر تصویربرداری: فرشاد گل سفیدی، دستیار اول کارگردان: احسان سجادی حسینی، مدیر صدا برداری : فرشید احمدی و میثم یاردیلو، طراح گریم : مرتضی کهزادی، عکاس :علی بیات، منشی صحنه: زهرا مهدوی، طراح صحنه ولباس: آرزو غفوری، صحنه آرا: وحیدجعفری، مدیرتولید : محمود اتحادی، جانشین تولید: محمدرضا بهرام آهی، مدیر تدارکات: مهدی رهبری، مدیر برنامه ریزی: داودباقری، تدوین: خشایار موحدیان و سعید سیاح، آهنگساز: افشین عزیزی، خواننده تیتراژ پایانی: علی زند وکیلی، طراحی و ترکیب صدا: حسین ابوالصدق، طراح جلوه های ویژه بصری : محسن فرج اللهی، اصلاح رنگ و نور: سامان وفایی، طراح جلوه های ویژه میدانی: ایمان کرمیان و آرش آقابیک، طراح بدلکاری: علیرضا فتحی.

داستان سریال خواب زده

سیروس مقدم که سابقه ساخت سریال هایی چون روز حسرت و اغما را در کارنامه هنری اش دارد باز هم به سراغ ساخت سریالی از این جنس رفت و به مانند سریال اغما رابطه انسان و شیطان با داستانی ماورایی در این سریال به تصویر کشید.

ساخت سریال هایی با داستان های ماورایی و به نمایش گذاشتن ارتباط بین انسان و شیطان ، عالم برزخ و دنیا از سالهای گذشته در تلویزیون آغاز شده است و سیروس مقدم با ساخت دو سریال روز حسرت و اغما یکی از کارگردان هایی است که این داستان پرداخته است و بار دیگر در اولین سریال نمایش خانگی اش این داستان را تکرار خواهد کرد.

در همین خصوص الهام غفوری درباره فضای «خواب زده» عنوان کرد: شیطان، خواب و انسان از سوژه‌هایی هستند که همیشه ذهن مخاطب را درگیر می‌کند و فکر می‌کنم مردم علاقه‌ای به پیگیری این داستان‌ها داشته باشند.

وی در پایان در واکنش به اینکه برخی سریال «خواب زده» را در ژانر وحشت معرفی کرده‌اند هم گفت: هیجان‌انگیز با ترسناک دو مقوله متفاوت هستند و از این نظر این سریال در ژانر وحشت قرار نمی‌گیرد.

 

سریال خواب زده
سریال خواب زده

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا