سریالسریال‌ایرانی

اسامی بازیگران سریال دل خوش+خلاصه داستان و عکس بازیگران

بازیگران سریال دل خوش به زودی مشخص می شوند. سریال دل خوش مجموعه ای ست ۵۰  قسمتی که برآورد نگارش آن انجام و تاکنون بیش از چهل قسمت آن نوشته شده است. این سریال اکنون در مرحله انتخاب تهیه‌کننده و کارگردان قرار دارد.

بازیگران سریال دل خوش
بازیگران سریال دل خوش

حامد افضلی فیلمنامه‌نویس سینما و تلویزیون در خصوص ساخت سریال دل خوش گفته است: امیدوارم هرچه سریع‌تر این تیم مشخص شوند چون باید بازنویسی‌هایی هم برای کار صورت بگیرد به هر حال هر کارگردانی سبک خودش را دارد و باید با کارگردان درباره قصه سریال صحبت‌هایی صورت بگیرد.

افضلی درباره قصه این سریال نیز توضیح داد: داستان «دل خوش» ماجرای خانواده‌ای است که بالاجبار در روستایی ساکن می‌شوند و در ارتباط با اهالی روستا ماجرایی کمدی و تاحدودی فانتزی را پدید می‌آورد. این خانواده به دلیل مشکلات مالی از شهر به روستا می‌روند و لوکیشن سریال بر این اساس در یکی از روستاهای اطراف تهران می‌گذرد.

این نویسنده درباره این قصه طنز و شباهت آن با سریال‌های قدیمی تلویزیون بیان کرد: فکر می‌کنم فضای این سریال یک کمدی متفاوت می‌شود که حداقل در چند سال اخیر نداشته‌ایم می‌تواند با فضای سریال‌هایی مثل «خانه سبز» مقایسه شود.

این نویسنده درباره اینکه چقدر این سریال در شبکه پنج مورد استقبال قرار خواهد گرفت، اظهار کرد: شبکه پنج مدت‌هاست سریالی نداشته و اگر هم سریال‌های جذاب و حرفه‌ای ساخته شوند عواملشان نگرانند که این آثار دیده نشود ولی امیدواریم که این کار بتواند آنتن شبکه پنج را گرم نگه دارد.

خلاصه داستان

در یک خطی این سریال آمده است: «دل خوش» پیرامون خانواده‌ای است که در شرایط مالی قرار می‌گیرند و مجبور می‌شوند تا در روستایی ساکن شوند و در ارتباط با اهالی روستا ماجرایی کمدی و تاحدودی فانتزی را پدید می‌آورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا