سریالسریال‌ایرانی

اسامی بازیگران سریال مرضیه+خلاصه داستان و عکس بازیگران

سریال مرضیه مجموعه ای ست مناسبتی که در ایام محرم امسال به روی آنتن شبکه ۲ سیما خواهد رفت. این سریال با موضوعات مختلفی از جمله خانواده، صله ارحام، عفاف و حجاب و… روی آنتن می‌رود. گروه تولید مجموعه مناسبتی «مرضیه» به کارگردانی فلورا سام این سریال را در مناطق مختلف تهران تصویربرداری کرده اند.

سریال مرضیه
سریال مرضیه

خلاصه داستان سریال مرضیه

مرضیه در تعارض کار و مذهب مجبور به انتخاب می شود. انتخاب این مسیر اتفاقات جدیدی را برایش رقم می‌زند و … قصه درباره یک اختلاس و فساد اقتصادی بزرگ است که خانواده شادی را که در اول می‌بینیم تحت تاثیر قرار می‌دهد

توضیحات فلورا سام کارگردان سریال در خصوص داستان سریال:

در حقیقت نگاه می‌کنیم در جامعه‌ای که ۱۰ روز ماه محرم تعداد زیادی از پیروان امام حسین(ع) عزاداری می‌کنند، این آدم‌ها در برابر ظلمی که در جامعه هست چه واکنشی باید نشان دهند؛ ما وارد این قضیه شدیم و خیلی وارد جزئیات مسئله پرونده‌های اقتصادی نشدیم. به نظرم کسی که متحول شده است و به تکیه رفته است، باید فرد درستی باشد؛ اگر کسی پایش را وارد تکیه می‌گذارد، اگر در برابر ظلمی که می‌بیند ساکت باشد بهتر است که نرود.

گوهر خیراندیش هم نقش یک والیبالیست را بازی می‌کند که حالا روی ویلچر می‌نشیند. قصه درباره یک اختلاس و فساد اقتصادی بزرگ است که خانواده شادی را که در اول می‌بینیم تحت تاثیر قرار می‌دهد و پژمان بازغی و امیرحسین صدیق هم نقش خبرنگار را در این سریال بازی می کنند.

اسامی بازیگران سریال مرضیه

داریوش ارجمند، گوهر خیراندیش، مجید مظفری، پژمان بازغی، ماه‌چهره خلیلی، امیرحسین صدیق، علی اوجی، حسن زارعی، نیلوفر شهیدی، شیوا خسرومهر، مختار سائقی بازیگران اصلی این مجموعه هستند.

دیگر عوامل پشت دوربین «مرضیه» عبارتند از: مدیر تصویربرداری: ابوالفضل نباتی، مدیر صدابرداری: امیر پرتوزاده، طراح صحنه و لباس: فرامرز بادرامپور، طراح گریم: کیوان یکتا، تدوین: روزبه کلباسی، آهنگساز: رضا خسروی، مدیر تولید: عباس دقاقی، مدیر برنامه‌ریزی و دستیار یک کارگردان: مسعود حقی و مشاور پروژه: حسن زارعی، عکاس: آرش شاه محمدی، مدیر تدارکات: مهدی آقامحمدی.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا