سریالسریال‌ایرانی

اسامی بازیگران سریال ملکاوان + خلاصه داستان و عکس

اسامی بازیگران سریال ملکاوان و معرفی سریال و خلاصه داستان آن در این مطلب منتشر شده است. سریال «ملکاوان» که در اداره کل فیلم و سریال معاونت برون مرزی صداوسیما تولید شده، به عنوان جدیدترین اثر نمایشی احمد معظمی از آی‌فیلم پخش می‌شود.

اسامی بازیگران سریال ملکاوان
اسامی بازیگران سریال ملکاوان

خلاصه داستان سریال ملکاوان

ملکاوان نام ملک و منطقه‌ای در شمال کشور است. این سریال داستان زندگی زنی است که همسرش در خارج از کشور خودکشی کرده و این ماجرا و یافتن علت خودکشی پای نهادهای امنیتی را به میان میکشد و ماجراهایی را در این سریال رقم می‌زند که بسیار هیجان انگیز است. در این سریال ردی از صحنه‌های وحشتناک نیز دیده می‌شود.

اسامی بازیگران سریال ملکاوان

داریوش فرهنگ، نازنین فراهانی، امین زندگانی، فریبا متخصص، پانته آ سیروس، کمند امیرسلیمانی، آسو پاشاپور، پرویز فلاحی پور، سعید امیرسلیمانی، علی سلیمانی، حسن اسدی، افسانه ناصری، غزال نظر، حمید شریف زاده، معصومه آقاجانی، صفا آقاجانی، بهزاد داوری ، میثاق زارع و…

معظمی در مصاحبه ای در خصوص انتخاب بازیگران این سریال گفته است: متأسفانه بعضی از بازیگران در همه سریال‌های تلویزیونی حضور دارند و جذابیت شأن را برای بیننده از دست داده‌اند. ولی من سعی کردم از بازیگرانی استفاده کنم که علاوه‌بر داشتن توانایی‌های بالا، برای مخاطب هم به تکرار نرسیده باشند. به طور مثال خانم فراهانی جزو بازیگران پرسابقه است که شاید مخاطب تلویزیون ذهنیت چندانی از نقش آفرینی‌های او نداشته باشد. او اصولاً بازیگر تلویزیون نیست و به سختی می‌پذیرد تا در یک کار حضور پیدا کند.

وی با اشاره به نقش فریبا متخصص و گریم او نیز گفت: فریبا خانم متخصص از جمله بازیگرانی است که چهره طبیعی خودش را دارد که جراحی زیبایی نشده و با این حال جوان‌تر به نظر می‌رسد و ما سعی کردیم با گریم فاصله سنی او با شخصیت‌ها را منطقی‌تر کنیم.

معظمی در ادامه درباره لوکیشن‌های متفاوت این سریال تصریح کرد: پیدا کردن بعضی از لوکیشن‌ها واقعاً سخت بود، به خصوص لوکیشن‌هایی که بکر بوده و تا به حال دوربین در آنها نرفته باشد. تهیه‌کننده سریال در حد توان سعی کرد تا بهترین لوکیشن‌ها را فراهم کند و چیزی کم نگذاشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا