سریالسریال‌ایرانی

اسامی بازیگران سریال پناه آخر + خلاصه داستان

سریال پناه آخر با نام قبلی مجلس حیرانی به کارگردانی داریوش یاری و تهیه کنندگی داود شاه‌بابایی روز اربعین روی آنتن شبکه یک سیما می رود.

اسامی بازیگران سریال پناه آخر

خلاصه داستان سریال پناه آخر

داستان سریال روز اربعین از یک تکیه روایت می‌شود؛ چالش‌هایی را میان دو برادر به تصویر می‌کشد و نامش «مجلس حیرانی» بوده و حالا به گفته تهیه‌کننده‌اش به «پناه آخر» تغییر نام داده است. ایجاد چالش میان برادر بزرگتر با برادر کوچک خود باعث مهاجرت او از ایران می‌شود؛ نقش دو برادر را “بیژن امکانیان” و “کاوه خداشناس” ایفا می‌کند. فرزندش که نقش او را عباس غزالی(امیرعلی) برعهده دارد برای پیگیری ماجرایی به ایران بازمی‌گردد.

داستان مجموعه «پناه آخر به سفارش سیمافیلم تولید می‌شود درباره قصه‌ آدم‌هایی است که به واسطه اتفاقاتی که برایشان رخ می‌دهد، باعث می‌شود برایشان عاشورا شکل بگیرد و حالا باید بین حقیقت و منفعت فردی یکی را انتخاب کنند. شاید شنیدن چنین واژه‌هایی در ظاهر ساده باشد اما بسیار معنای عمیقی دارد و هر فردی وقتی در چنین موقعیتی قرار می‌گیرد، واکنش‌های متفاوتی هم نشان می‌دهد.

اسامی بازیگران سریال پناه آخر

بیژن امکانیان، کاوه خداشناس ، عباس غزالی، افسر اسدی، امین زندگانی، حدیث میرامینی، سیما خضرآبادی، تبسم هاشمی، کاظم هژیرآزاد، مهدی فقیه در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا